Eten halen bij de boerderij. Suggesties in Twente?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Eten halen bij de boerderij. Suggesties in Twente?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-24 11:37

Hoi,

Begin dit jaar ben ik begonnen om in elk geval groente en aardappels te halen bij de boer. Het begon toen ik bij de kapper zat en zij mij vertelde dat het zoveel lekkerder is dan uit de supermarkt. De zelfde dag nog gegaan en inderdaad echt vele malen beter dan dat van de supermarkt!

Inmiddels ben ik vaste klant bij een boerderij uit de buurt, elke week haal ik trouw alles wat ik nodig ben. Echter gaat zij door zolang de voorraad strekt en sluit in het najaar/winter de deuren. Ik ben nu dus opzoek naar een boerderij in de omgeving van Hengelo/Enschede die in de winter wel doorgaat met bijvoorbeeld winter aardappelen/groentes of kweekt in kassen. Het liefst onbespoten producten.

bruine

Re: Eten halen bij de boerderij. Suggesties in Twente?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 11:55

de Kuipers hoeve in rijssen , is een boerderijwinkel met onbespoten groente , zuivel en vlees . alles lokaal .

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 12:32

op Facebook hebben veel regio's de groep verkoopstalletjes met regio gebonden aanbod van stalletjes en ze hebben een website: www.verkoopstalletjes.nl daar kun je je provincie invoeren.

Wonkeydonkey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 12:36

Niet in de buurt, maar in de Harbrinkhoek zit een heel leuk winkeltje met vlees, eieren, zuivel en wat andere dingen.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 12:54

In Lonneker zit er ook 1! Ensink heet ie dacht ik.

Morpheus81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:42

https://lekkerder.nl/

Hier staan veel adressen op en kun je in je regio zoeken. Eerder was het gratis, nu moet je betalen om op de site genoemd te worden, dat is de reden dat we er zelf niet meer op staan. Geen idee of dat voor meer adressen geldt....

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 14:31

We wonen er niet meer, maar destijds kochten wij wel bij Leusink Aardappelen, groente bij de Groentuin, biologische markt in Delden. Vrielink, en zuivel, kaas etc bij Kaamps.