-
Century
-

Mijn zus is op zoek naar bordjes van de Xenos, welke nu op=op in de sale zijn. Ik ben in Uden en Oss geweest, maar kon helaas niet de juiste kleuren vinden.
Het gaat om dit servies, en dan de bordjes.

We zoeken vooral gele en paarse. Iets van 6 gele en 5 paarse, maar meer mag ook. Oranje is nu de noodoplossing als de anderen op zijn. Ik heb een paar oranje kunnen kopen. Oranje zijn dus ook welkom eventueel.
Mochten er bokkers in de buurt van een Xenos zijn en willen kijken, zou dat heel lief zijn
mijn zus is een lieve vrouw die het niet makkelijk heeft (gehad), dus als ik haar op zo'n manier kan helpen zou ik dat heel fijn vinden!
Er is al gekeken in Oss, Uden en Deventer.
Natuurlijk betaal ik alle kosten!
-
DeEenhoorn
-

In Hoorn vandaag nog enkele gezien, ik denk dat het (vooral) om de grote gaat? Omdat ik het niet zeker weet heb ik niets meegenomen, maar ik kan later wel eens terug in de hoop dat ze er nog steeds liggen
FNRS proeven: F12 +1
(Maar we gaan verder met de nieuwe PD-proeven)
-
ellepel
-

Nou ik ga maandag voor je kijken hier in assen
-
Britt
-

Als ik van de week in het centrum van Helmond ben zal ik eens kijken!
-
Century
-

Oh wat lief van jullie 
Ik wist niet dat er twee maten waren! Ik heb zelf de kleine weten te kopen (een aantal oranje). Ik ga het vragen
-
Century
-

Grote borden mogen ook, daar heeft ze nog niets van, dus alles welkom.
-
Ir111
-

Ik kan je niet helpen maar wat een leuk topic. Meestal komt zoiets goed via bokt. Succes!
-
JitskeJeldau
-

Ik kom vanmiddag misschien langs een Xenos in Arnhem. Ik ga voor je kijken!
A stranger is just a friend you haven't met yet!
-
troi
-
Ben je niet bang dat ze stuk gaan in de post? Of ga je het ophalen?
Ik wil wel kijken maar das in een uithoek in het noord-oosten
Niet heel actief meer hier.
-
knollentuin
-
Xenos verstuurd ook ,is er via online niets meer te scoren?? Je krijgt het heel goed verpakt in een mega doos thuis, ik ben nu op vakantie anders had ik in heemstede voor je gekeken
nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!
-
Century
-

Online zijn er geen bordjes beschikbaar, gelijk even gekeken. Bedankt voor de tip!
Het is wel spannend om het te versturen, zeker. Maar dat is een risico dat ik wel wil nemen. Goed inpakken kan een boel doen.
-
Mri
-

Century schreef:Online zijn er geen bordjes beschikbaar, gelijk even gekeken. Bedankt voor de tip!
Het is wel spannend om het te versturen, zeker. Maar dat is een risico dat ik wel wil nemen. Goed inpakken kan een boel doen.

En rechtop zetten in een doos bovenop elkaar. Dat maakt al een wereld van verschil
Ik zal het nooit zo durven zeggen,
Hardop denken op z'n meest, misschien heb ik het fout gedaan
De mooiste dingen komen uit een onverwachte hoek
-
knollentuin
-
Mri schreef:Century schreef:Online zijn er geen bordjes beschikbaar, gelijk even gekeken. Bedankt voor de tip!

En rechtop zetten in een doos bovenop elkaar. Dat maakt al een wereld van verschil
Ik had na m'n bestelling bij de xenos een doos vol bubbelplastic over- mooi voor andere pakjes weer te versturen, borden zaten in bubbelplastic opelkaar in kleinere doosjes aan elkaar geplakt
nee ik heb geen dyslectie, wel autocorrect!!
-
DeEenhoorn
-
Als ik eraan toe kom, en als het er nog is, ga ik van de week even langs bij xenos hier en dan koop ik ze leeg
FNRS proeven: F12 +1
(Maar we gaan verder met de nieuwe PD-proeven)
-
JitskeJeldau
-

2x xenos in Arnhem doorkruist. Helaas geen borden meer.
A stranger is just a friend you haven't met yet!
-
Century
-

Ah jammer, maar heel lief dat je gekeken hebt!
-
Mars
-

Ik kan in Vlaardingen ook wel even kijken, kom er vast nog wel in de buurt komende dagen.
In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu
-
nimbletje
-
Misschien dat ik morgen even in Emmeloord voor je kan kijken. Maar grote en kleine bordjes zijn dus welkom in paars, geel of oranje?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
-
Century
-

Paars en geel voor klein, en grote borden hebben we nog helemaal niet dus alle kleuren welkom.
-
Century
-

Er zijn al vier grote borden in oranje, dus we zoeken vooral paars en geel voor zowel klein als groot!
-
fohadie
-
Watvlief dat je dit voor je zus wilt doen. Ik heb gekeken en in Haarlem zijn twee winkels van Xenox. In de ene was alleen nog oranje, in de andere waren er ongeveer:
6 paarse borden groot
2 gele borden groot
1 geel bord klein.
Hoeveel heb je er nog nodig? Ik moet ze versturen vanuit Haarlem, maar ik mag in het weekend gratis met het OV, en vind het leuk om te treinen door Nederland dus kan ook ergens dicht bij je afspreken op een station.Ik vind het zelf n beetje spannend om het te versturen.
-
fohadie
-
Century schreef:Ervanuit gaand dat verder niemand nog iets gekocht heeft behalve welke al onderweg is, dan zou ik zeggen:
4 paarse borden groot
2 gele borden groot
1 geel bord klein
Afspreken kan altijd, moeten we even kijken wat handig is

.
Gelukt! Ik stuur je zo een pb. Wel grappig, de kleuren zijn ongeveer hetzelfde als de kleuren van mijn bruiloft 6 jaar geleden. Ik stond bij de kassa en dacht: dat zijn dure borden! Bleek de korting er nog niet afgehaald te zijn. Dat scheelt ruim €20,00!
-
Century
-

Wordt een mooie set al bij elkaar, super! En ja, de korting scheelt zeker!
-
Amado7
-

Heb je nog meer nodig? Anders kijk ik morgen hier even voor je.