Iemand ervaringen met Troostwijk en kijkdagen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Iemand ervaringen met Troostwijk en kijkdagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-24 22:28

Ik dub om een laptop te kopen via hun.

Alleen is iemand ooit bij zo'n kijkdag geweest en wat kan je dan met de betreffende laptop? testen kijken of type juist is en werkt, Of staan ze gewoon in een kast en kijk je van buiten?

Dit omdat ik niet het hele stuk wil rijden voor niets.

Hoor het graag.

tengeltje11

Re: Iemand ervaringen met Troostwijk en kijkdagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 22:33

Lees goed alles door. Er komen best nog wat extra kosten bij, dus wat je biedt is niet wat je betaalt.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 22:40

Ze testen de spullen van tevoren , indien niet goed staat het erbij maar let inderdaad heel goed op de bijkomende kosten en of je het op moet halen. Dan moet je wel kunnen. Kijk ook wat zo’n laptop normaal ongeveer kost.
Zelf testen is niet mogelijk, alleen kijken.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-24 22:45

Ik ben laatst naar zo’n kijkdag gegaan voor een airco.. stond het ding helemaal niet op de aangegeven locatie :roll: Er was ook helemaal niks te doen, geen enkele bezoeker.. De man wilde wel even mee rijden naar de locatie waar het ding stond, maar dat was me te veel gedoe, want je mag inderdaad niks open maken of testen.. je kan bij een laptop natuurlijk wel het serienummer bekijken en de specs zo opzoeken.

Uiteindelijk heb ik een ander type airco gekocht voor 450 euro, die normaal voor 1500 wordt aangeboden, maar het heeft me wel wat avonden geduld gekost :+
Je moet inderdaad rekening houden met de bijkomende kosten. En ik lees ook wel eens dat er mensen de prijs opdrijven, dus bied niet meer dan wat het ding in jouw ogen waard is.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-24 06:38

Ik heb al een aantal keer via Troostwijk geboden en gewonnen (oa een iPad en een spiegel met LED). En nooit naar de kijkdagen geweest. Spullen worden getest en het staat erbij als het niet werkt.
Inderdaad niet meegaan in het opdrijven van de prijs en houd de extra kosten in de gaten.