Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Ik heb pannen van de Hema en dan de Milano-serie. Vooral de kookpannen zijn fijn met een ingebouwd afgietsysteem waardoor je nooit meer moeilijk hoeft te doen met een vergiet!
.o
996981 schreef:Hier een tefal zet. Ben er tevreden mee, maar hecht ook niet zoveel waarde aan pannenzit daar echt verschil in?
gr_roos schreef:Ik heb de WMF function 4 pannen, heerlijke pannen. Ik zou alleen graag nog een klein deksel extra willen hebben voor op mijn steelpan, maar die zijn helaas niet los te koop.
Sokje_6 schreef:Ik heb van alles hier, maar ik wil geen anti aanbaklaag/teflon meer.
Keramische laag aan de binnenkant bevalt mij echt goed.
Oh en specifieke tip; GreenPan is wel oke, hun goedkopere lijn GreenChef is totaal waardeloos.
Open handvatten zodat er water in blijft zitten zijn echt heel onhandig.
En de buitenlaag die er af valt in stukjes en kruimeltjes (die dus in je hele la/vaatwasser verspreiden, echt viezig).
DuoPenotti schreef:gr_roos schreef:Ik heb de WMF function 4 pannen, heerlijke pannen. Ik zou alleen graag nog een klein deksel extra willen hebben voor op mijn steelpan, maar die zijn helaas niet los te koop.
en past daar geen ander merk op?
Ik heb hier bij de hapjespannen al jaren dezelfde deksel, maar niet dezelfde pannen.
of het moet zijn dat je dat niet wilt betreft uiterlijk bij je set.
Gebruikers op dit forum: Angelaa2, Ashkerlon, bebble, Boheme, Chesss, Dorage, estell__, Henkje, janderegelaa, janneke584, lausan, leanneXXnona, M_Vainqueur, Maanon_, nicole_floor, Niicolee_, Pantykous, Renee1991, TessaxQuincy, Texas02, TurboDi, YandexBot en 76 bezoekers