Wie heeft er ervaring met een smart rookmelder?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amandavd

Wie heeft er ervaring met een smart rookmelder?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-24 07:22

Hoi allemaal,

Voor mijn nieuwe woning moet ik 2 rookmelders laten installeren, eentje in de kelder en eentje op de begane grond. Nu zit ik er aan te denken om 2 smart rookmelders te halen maar ik heb daar heel weinig ervaring mee en vroeg mij af wat jullie ervaringen zijn.
Heeft er iemand ervaringen met smart rookmelders?

https://www.instagram.com/adutchbookreviewer
Mijn bookstagram pagina met recensies, boekentips en nog veel meer.
https://www.facebook.com/Neelashondenleven
Alles over mijn hond Neela en informatieve blogs over honden!

deksel

Re: Wie heeft er ervaring met een smart rookmelder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 07:56

Wij hebben een smart rookmelders + watersensor bij de wasmachine + co2 melder van X-sense. De rookmelders + co2 melders zijn gelukkig nog niet afgegaan. De watersensor wel, de wasmachine lekte wat water. We schrokken ons dood van het alarm dat afgaat op je telefoon :+. We waren thuis en konden kijken wat er aan de hand was (niet zo veel).

Het is niet veel anders dan een normale brandmelder, alleen dan met een app waar je een melding krijgt en waarmee je het alarm kan uitzetten.

Eerlijkheid duurt het langst. Daarom zijn sommige mensen zo snel klaar. :D

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 08:06

Wij hebben destijds een alarmsysteem laten installeren omdat ik bij de buurman gezien heb hoe fout het kan gaan met die goedkope rookmelders.
Zodra er een melder afgaat dan wordt dat meteen doorgeschakeld naar de meldkamer. En in de app zie ik het ook meteen.
Zelfde geldt voor de co melders en alle inbraak detectie.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 08:18