De lelijkste wagen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 00:24

De Multiplaag (zoals hij hier thuis genoemd wordt Knipoog) vind ik ook een belachelijke auto!
Net als idd de daihatsu Move Misselijk
Die nieuwe renaults vind ik dan weer wel mooi, die hebben iets...

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 01:11

Ook erg lelijk, de Toyota Yaris Verso.... Nog zo'n kruising bestelbus...
Afbeelding

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 03:26

Cassidy"]
[quote="Sorane schreef:
Wat is er mis met diesel als ik vragen mag? Rijd vele malen zuiniger als benzine. Ik hoef met mijn auto veel minder te tanken dan met een benzine auto.


....bovendien hoef je de uitlaat bij een diesel minder vaak te vervangen dan bij een benzinewagen. En ik sta iedere keer weer lachend bij het tankstation met die tractor van mij....*LOL*
[/quote]

Het ging er niet om dat diesel slecht is, het ging erom dat Tessebes zei dat het qua benzine wel zal schelen, waarop het antwoord kwam dat de wagen snel naar de mallemoer zou zijn, aangezien het een diesel was... Snappie-vous?

Smartjes vind ik overigens wel leuk, mijn mams rijdt er al jaren 1. Nou ja, zomers vind ik mam d'r exemplaar errug leuk. Cabriootje... Ik durf me best in een pikzwart Smart (cabriootje) te vertonen, die dingen zijn stiekem best snel Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:18

Pervinco"]
[quote="Cassidy"][quote="Sorane schreef:
Wat is er mis met diesel als ik vragen mag? Rijd vele malen zuiniger als benzine. Ik hoef met mijn auto veel minder te tanken dan met een benzine auto.


....bovendien hoef je de uitlaat bij een diesel minder vaak te vervangen dan bij een benzinewagen. En ik sta iedere keer weer lachend bij het tankstation met die tractor van mij....*LOL*
[/quote]

Het ging er niet om dat diesel slecht is, het ging erom dat Tessebes zei dat het qua benzine wel zal schelen, waarop het antwoord kwam dat de wagen snel naar de mallemoer zou zijn, aangezien het een diesel was... Snappie-vous?

Smartjes vind ik overigens wel leuk, mijn mams rijdt er al jaren 1. Nou ja, zomers vind ik mam d'r exemplaar errug leuk. Cabriootje... Ik durf me best in een pikzwart Smart (cabriootje) te vertonen, die dingen zijn stiekem best snel Haha!
[/quote]

Bedankt voor de uitleg Pervinco! Jij leest tenminste goed! OK dan!

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:31

De nieuwe BMW 5-serie, wat een pooierbak!!!
Nieuwe Golf is ook niet bepaald een vooruitgang.
Pausmobieltjes zoals de Agila en de Wagon R+ zien er ook niet uit, maar zijn vast heel praktisch voor oudere mensen Verward

Suzuki Jimny, barbie-jeep (met dank aan Oscar Knipoog en het rijdt nog beroerd ook!

Mijn Kia bestelbus verdient ook niet bepaald de schoonheidsprijs, maar heeft iemand wel eens een echt mooie bestelbus gezien?

Cowgirl

Berichten: 23748
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:12

Citaat:
De nieuwe BMW 5-serie, wat een pooierbak!!!


Dat heb je met bmw's he Haha!

Ik vind die fiat ook lelijk en die pt cruiser is idd net een veredelde lijkenwagen.
Al is ie als trouw wagen ook wel aardig maar dan houd het op. Tong uitsteken

Ik heb 2x in een wagonR gereden(vitara te keuren dus ja....) op zich geen verkeerde auto's en al helemaal niet voor wat oudere mensen die moeite hebben op in lage auto's te komen.
Swift en Alto vind ik niks. Geef mij maar iets wat hoger is.

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:21

Citaat:
Geef mij maar iets wat hoger is.


ik kan je een Multipla(ag) aanbevelen, zelfs met rugklachten stap ik netjes in en uit Clown Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 21:30

Als ik hem kon betalen ging ik nog steeds liever in mijn fordje de weg op dan in die lelijke fiat die vele malen nieuwer en duurder is.

Tong uitsteken
Nee hoor, het maakt mij niet uit waarin ik rijdt, als hij het maar doet en niet te klein is. (anders durf ik de snelweg niet op )

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 23:51

Cowgirl schreef:
Citaat:
De nieuwe BMW 5-serie, wat een pooierbak!!!


Dat heb je met bmw's he Haha!


Euhm... Ja! Haha!
Maar die nieuwe is nog even een graad erger!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-04 01:18

Supertje schreef:
Ook erg lelijk, de Toyota Yaris Verso.... Nog zo'n kruising bestelbus...


Daar heeft mijn vader er 2 van Haha! . Maar ook niet echt mijn smaak, al vind ik de Agila nog erger Scheve mond .

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:17

Niet zo aardig om te zeggen, maar..... Mijn tante heeft sinds kort een KIA Pride. Mintgroen. Die vind ik echt te gedateerd. Net als de Smart en de Twingo. Op zich vind ik oudere auto`s qua uiterlijk wel ok, maar deze dus niet.

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 17:22

Uums schreef:
Mintgroen.


Daar noem je ook even een kleur! Hoe verzin je het Verward Dat zouden ze moeten verbieden, horizonvervuiling....

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:42

Citaat:
horizonvervuiling....


en ik wilde net een mintgroene Multipla(ag) bestellen en volgens winter bij de Heidehoek gaan staan Clown

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:50

Die multipla's zijn idd. erg lelijk, er zijn ook van die nieuwe kleine VW's die zijn ook niet om aan te zien. Wel een grappig topic trouwens. *LOL*

Caroline81

Berichten: 632
Geregistreerd: 26-11-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 19:53

Afbeelding
ik vind dit ook een beetje een misser van fiat. leuk initiatief maar tis het net niet geworden...

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:20

Caroline, dat is een: Ik wel wel, maar ik kan niet auto Haha!

Hij ziet er best leuk uit hoor, maar een jeep hoort stalen bumpers te hebben Tong uitsteken En een stoere uitstraling, deze ziet er te lief uit Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:28

Cowgirl schreef:
Citaat:
De nieuwe BMW 5-serie, wat een pooierbak!!!


Dat heb je met bmw's he Haha!

Ik vind die fiat ook lelijk en die pt cruiser is idd net een veredelde lijkenwagen.
Al is ie als trouw wagen ook wel aardig maar dan houd het op. Tong uitsteken

Ik heb 2x in een wagonR gereden(vitara te keuren dus ja....) op zich geen verkeerde auto's en al helemaal niet voor wat oudere mensen die moeite hebben op in lage auto's te komen.
Swift en Alto vind ik niks. Geef mij maar iets wat hoger is.


Ja die is ook erg vooral in het roze Haha! Die bobbelauto's en andere die er een beetje op lijken net pausmobielen Lachen Maar goed mijn auto vinden veel mensen ook niet mooi.

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:30

Citaat:
Maar goed mijn auto vinden veel mensen ook niet mooi.


en en en en en ?????? wat voor auto is dat?????

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:32

honda civic city.heb even geen plaatje is niet het juiste type volgens veel jongens maar vond hem toppie voor mijn lange benen.

Morrie

Berichten: 22318
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:42

Citaat:
honda civic city


ah valt nog mee, een redelijk geciviliseerde auto Tong uitsteken Clown

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:44

smurf schreef:
Citaat:
honda civic city


ah valt nog mee, een redelijk geciviliseerde auto Tong uitsteken Clown


hij schijnt er burgerlijk uit te zien door de vorm van de lampen e.d. maar goed hij ziet er idd niet buitensporig uit.

Fem007
Berichten: 67
Geregistreerd: 04-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 20:48

Een Ford Ka vind ik werkelijk om te Misselijk . Ook wel genoemd "Ford Pamper"...

Truf

Berichten: 2223
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:27

Sorane schreef:
Ik vind dit ook zo'n walgelijke bak
Afbeelding
BAH dat mensen daarin willen rijden. Ik vind het net een moderne lijkenwagen Haha!


Eindelijk iemand die het met me eens is!!!!!!!
M'n ouders hadden er bijna een voor me moeder gekocht! Ben ik even blij dat het een Mercedes A is geworden(in het kikker groen Haha! )!
Afbeelding

Margreet

Berichten: 18326
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 22:57

Rinske"]
Caroline, dat is een: Ik wel wel, maar ik kan niet auto Haha!
[/quote]

Een Barbiejeep Haha!


[quote="gouda schreef:
hij schijnt er burgerlijk uit te zien door de vorm van de lampen e.d. maar goed hij ziet er idd niet buitensporig uit.


Weet je wat pas burgerlijk is? Een Opel Astra! En dan het liefst in het zilvergrijs, met fietsendrager achterop... Scheve mond


En Smurf, je bent wat mij betreft welkom hoor Haha!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 23:00

gouda schreef:
honda civic city.heb even geen plaatje is niet het juiste type volgens veel jongens maar vond hem toppie voor mijn lange benen.


Ik heb ook een Honda civic Haha! . Maar geen city geloof ik Verward . Hij is wel cool Cool .