Insecten plaag op de auto?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

biggirl

Insecten plaag op de auto?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-24 21:58

Hallotjess

Zojuist kom ik na mijn avond dienst aan bij mijn auto op de parkeerplaats. En die zat helemaal onder de beestjes. Maar echt compleet van voor naar achter en van onder naar boven. En geen enkele andere auto had iets. Vond t al heel apart, maar goed gewoon ingestapt en naar huis gereden met de gedachten die waaien vast weg…

Nou niet dus een gedeelte is gewoon blijven hangen en leeft dus ook nog. Ze hebben zich voornamelijk verplaatst richting de achterklep. Wat is dit en het belangrijkste hoe kom ik er vanaf?
Heb 2 foto’s genomen van toen ik net thuis kwam na een rit van 35 minuten. Ben helaas vergeten om foto’s te nemen van toen ik het aantrof op werk dat was echt bizar gewoon.

Ik hoop stiekem dat het morgen vroeg als ik weer vroege dienst heb ze weg zijn maar ben er een beetje bang voor.

Afbeelding

Afbeelding

kerstmuts

Maureen95

Re: Insecten plaag op de auto?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 22:03

Als ik het goed zie, zijn dit vliegende mieren. Die doen geen kwaad, maar vliegen zodra ze kunnen in zwermen rond. Jammer dat ze op jouw auto de weg kwijt zijn geraakt. Ze doen verder niets maar je kan ze in vele getalen rond zien vliegen :)

biggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-24 22:11

Maureen95 schreef:
Als ik het goed zie, zijn dit vliegende mieren. Die doen geen kwaad, maar vliegen zodra ze kunnen in zwermen rond. Jammer dat ze op jouw auto de weg kwijt zijn geraakt. Ze doen verder niets maar je kan ze in vele getalen rond zien vliegen :)

Gaan ze ook weer vanzelf verder met hun reis? Stelt me al weer iets geruster. Was zo een bizar beeld vooral dat het alleen mijn auto was.

kerstmuts

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 22:13

Ja ze gaan weer weg. Als ze vliegen kunnen ze paren en dat duurt Max 48 uur want dan overlijden de mannetjes.

Niet banketstaaf maar poetsen.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-24 22:15

Je hebt nog best kans dat je, mocht je de aankomende dagen werken, je nogmaals een aantal mieren op je auto kan aantreffen. Het kan inderdaad een bizar beeld geven. Maar ze doen je niets :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie