Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Ik lees nu de edit pas. Dat lijkt me wel een nadeel, van een bijna bij het bos woning naar een drukke woonwijk. Komen er niet wel 'ns woningen vrij die wel groot genoeg zijn maar aan de bosrand gelegen zijn? Lijkt me voor je kind wel leuker dan een drukke wijk persoonlijk en voor je hond zeker!
maliejane schreef:Mogelijk kunnen jullie dus ook ruimte voor ruimte werken? Kamers die je voorlopig niet nodig hebt doe je gewoon de deur dicht xD
x_Anne_x schreef:maliejane schreef:Mogelijk kunnen jullie dus ook ruimte voor ruimte werken? Kamers die je voorlopig niet nodig hebt doe je gewoon de deur dicht xD
Ja we zeiden al. Eerst beneden zorgen dat alles geverfd is waar nodig en boven zien we wel.
Gaan we desnoods tijdelijk in andere kamer slapen en zetten we de kledingkast bijv nog niet in elkaar en kunnen we die kamer rustig doen.
Celiien schreef:Natuurlijk is het goed om te kijken wat als...
Maar als jullie nu 2e staan en het nog tot dinsdag open staat, is er ook kans dat jullie gewoon als 15e eindigen uiteindelijk.
Niet dat ik de droom wil uiteenspatten, maar voordat je straks blij en gerustgesteld bent met een dooie mus..
x_Anne_x schreef:Nu wordt er deze week een woning aan geboden op de site van de woningbouw
in de straat. Binnen hoekje, grote tuin, goede kant van de straat dus tuin op het zuiden.
Zo perfect!
We hadden voor ons zelf de mogelijkheid voorlopig te kunnen verhuizen geparkeerd. We verdienen op het moment teveel om in aanmerking te komen voor een sociale huurwoning en veel te weinig voor een fatsoenlijke hypotheek. Nu vragen ze het inkomen van 2018 en we dachten dat dat ook al te hoog was maar na nog eens narekenen hebben we precies weinig genoeg verdiend!
Simbaa schreef:Hoe kan kopen een tien jaren plan zijn? Jullie hebben toch allebei een baan? In deze tijd kopen zonder spaargeld is lastig, maar je hoeft echt geen 50 k op je bank te hebben staan om te kunnen kopen.
Ik zou zelf dus hier blijven wonen, zodat je het financieel iets makkelijker hebt en kan sparen. Dan kan je op een gegeven moment echt je droomhuis kopen!