Ik huur een kleine muziekstudio in een loods, het is een soort vrijstaand hok (dit helpt voor de geluidsisolatie ten opzichte van de andere ruimtes). Ik ben niet de eerste huurder, de vorige heeft de bedradingen in het hok allemaal aangesloten op geaarde stekkerdozen (ik weet alleen niet of die dan ook op een geaard netwerk zitten) dus heb ik aan mijn wand- en muurlampen een stekker bevestigd en sluit ze daar op aan. Alle lampen zijn led van het merk Wiz, ik kan me echt even niet meer herinneren of daar een aansluiting voor een aardedraad in zat. Zo ja ben ik extra dom dat ik daar niet toen al naar heb gekeken. Ik heb er nu eentje bij gekocht en was net bezig met die aansluiten, deze heeft wel een aardingsdraad en dit keer was ik toch zo slim om het even op te zoeken. De ene site zegt; ja, altijd aansluiten want anders is het levensgevaarlijk. De ander zegt; alleen in vochtige ruimtes is het echt nodig. Weer een ander; ligt aan de veiligheidsklasse. Voorin het boekje voor deze lamp staan voorin de icoontjes voor zowel veiligheidsklasse 1, 2 en 3 en de lamp heeft ook duidelijk een dubbele behuizing. Maar ik ging net op de website van Wiz kijken en daar staat alleen veiligheidsklasse 1. En nu weet ik het effe niet meer