Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meggiemeg schreef:Wat een naar iets om te horen. Maar ook om er achter te komen dat je beste vriendin eigenlijk helemaal geen vriendin blijkt te zijn. Had je verwacht dat je man wilde gaan scheiden als hij er wel achter zou komen? Als je leugen uit zou komen bedoel ik dan? Wat was voor jou de reden om toch harddrugs te gebruiken?
Cayenne schreef:Pfoe, heel erg lastig. Van beide kanten is er natuurlijk wel wat van te zeggen.
Met het liegen heb je waarschijnlijk heel wat glazen ingegooid waardoor iedereen aan zijn kant is gaan staan. Was de drugs of het liegen voor hem de druppel?
Is er echt niemand in je omgeving waar je mee kunt praten? Al is het alleen maar een goede buuv?
Sterkte!
Poekkie schreef:Tsja sorry… eigen schuld dikke bult. Als mijn vriend morgen harddrugs blijkt te gebruiken en er dan ook nog eens over liegt laat ik hem absoluut ook in 1 klap vallen. Je hebt ervoor gekozen iedereen te belazeren, blijf dan ook maar op de blaren zitten. Succes met opnieuw beginnen.
_San87_ schreef:Dit is toch ook de man die je hebt bedrogen een poos terug? Door te zoenen met de zoon van je styliste oid?
Sja, ik kan me goed voorstellen dat je man niet samen wil blijven met iemand die niet eerlijk tegen hem is.
Captain schreef:Nouja volgens mij zelfs de nacht bij hem doorgebracht.. Dus ik snap je man wel.
Wat Pablobokt zegt lijkt me een heel goed idee, zoek professionele hulp voor jezelf zodat dit in de toekomst niet meer gebeurd!
Lau schreef:meggiemeg schreef:Wat een naar iets om te horen. Maar ook om er achter te komen dat je beste vriendin eigenlijk helemaal geen vriendin blijkt te zijn. Had je verwacht dat je man wilde gaan scheiden als hij er wel achter zou komen? Als je leugen uit zou komen bedoel ik dan? Wat was voor jou de reden om toch harddrugs te gebruiken?
Nee had het totaal niet verwacht ik had gehoopt dat er over te praten viel.
Mijn reden was dat ik even wilde ontsnappen aan de sleur waar ik in zat. Gewoon even genieten op een feestje alles even intens positief beleven.
Rocamor schreef:Ik snap dat je je ei kwijt moet en wilt. Zit er helemaal geen kans meer in dat jullie samen kunnen blijven als jij hulp krijgt?
Dat je je bedrogen voelt door je vriendin vind ik oneerlijk. Jij bedroog jouw man, verwacht van een derde dat ze een groot geheim voor zich houdt. Dat grote geheim dat jij niet voor je zelf wilde of kon houden. Maar jouw vriendin ziet dus ook jouw man (wel) en moest dus schijnheilig haar mond dichthouden of jouw bedrog. Ik vind dat beste egoistisch, jij bent het even kwijt naar een vriendin en zij zit met jouw geheim.
Olle schreef:Sterkte Lau en ook voor je (ex-)man.
Het is een goed idee om wellicht met een professioneel te praten, wellicht even naar de huisarts/praktijkondersteuner.
Mede ook doordat, als ik mij niet vergis, jullie bezig waren met ICSI.
Wel kan ik mij vinden in wat bovenstaand wordt gezegd, maar wellicht goed om dit te onderzoeken met een professional waarom je dit heb aangepakt zoals je het hebt aangepakt.
Het klinkt een beetje als self-destructing, want vreemdgaan en liegen in een huwelijk van nog geen jaar is wel sabotage van je relatie.
Ik wens je veel sterkte en wijsheid.
Lau schreef:We waren al 9 jaar samen alleen pas kort getrouwd. Praat het niet goed maar we hebben een hele geschiedenis samen.
We waren met icsi bezig en dat heeft ons echt de das omgedaan vanaf toen ging het slechter.