EK vrouwen 2025 tickets

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nanu

EK vrouwen 2025 tickets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-24 11:30

Hoi, als voetballiefhebber en oranje fan wil ik graag volgend jaar naar het EK van de vrouwen in Zwitserland gaan. Nu zit ik een beetje met een dilemma: de tickets gaan op 1 oktober in de verkoop, maar de groepsloting is pas in december :+
Ik wil uiteraard graag tickets hebben voor wedstrijden van Nederland, maar kan hier dus niet op selecteren.
Zijn er bokkers die ervaring hebben met tickets kopen op deze manier? Kan je ze achteraf nog ruilen/verkopen voor de juiste o.i.d?

Zou het overigens niet erg vinden om ook een wedstrijd van andere landen te zien, maar wil toch minstens 1x Nederland zien spelen

Go where no one goes.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 11:40

Je kunt al tickets kopen. Vaak zie je dat kort voor de wedstrijd tickets opnieuw de verkoop in gaan als bekend is welke landen de wedstrijd spelen.

Heb je ook de oranje clubkaart? Want zo'n toernooi wordt als uitwedstrijd gezien denk ik?

Nanu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-24 12:27

capopjekop schreef:
Je kunt al tickets kopen. Vaak zie je dat kort voor de wedstrijd tickets opnieuw de verkoop in gaan als bekend is welke landen de wedstrijd spelen.

Heb je ook de oranje clubkaart? Want zo'n toernooi wordt als uitwedstrijd gezien denk ik?

Kort voor de wedstrijd tickets kopen zou kunnen, maar doe ik liever niet omdat we er een vakantie omheen willen plannen.

Goed dat je het zegt van de oranje clubcard, zo te lezen heb je die nodig om toegang te krijgen tot tickets, dus die zal ik sowieso aanvragen.

Go where no one goes.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-24 12:27

Dit is volgens mij altijd zo.
Naar wat ik hoor doen de meesten op goed geluk kaarten open en die gaan dan weer de handel in op het moment dat het duidelijk is wie welke wedstrijd speelt :+
Geen idee waar en hoe je dan moet handelen met die kaarten.

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie