Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Ik snap nooit zo goed waarom je dit niet aan desbetreffende persoon zelf vraagt?? Dat is toch de aangewezen persoon om jou te vertellen wat ze wel en niet eet en lust en wil.
Simpel.
karuna schreef:Lactosevrije melk is niet lactosevrij maar lactosearm en voorbest veel mensen alsnog een ziekmakend product helaas. Ik ben bijvoorbeeld binnen 15 minuten kotsziek daarvan
7September schreef:karuna schreef:Lactosevrije melk is niet lactosevrij maar lactosearm en voorbest veel mensen alsnog een ziekmakend product helaas. Ik ben bijvoorbeeld binnen 15 minuten kotsziek daarvan
O echt? Goed om te weten!
Mijn zusje kan lactose niet goed verdragen, maar lactosevrije melk dan weer wel. Is ook echt per persoon afhankelijk dus. Goed om te weten.
Mariett schreef:Ik vind het zelf altijd ontzettend leuk als mensen hun best doen om zelf iets te verzinnen ipv dat ik zelf met recepten aan moet komen. Doe dat ook graag voor mijn schoonzusje met gluten- en melkallergie. Met dat soort allergieën moet je al zo vaak bezig zijn met wat je mag eten dus er even niet mee bezig zijn is dan heel fijn.
Wat voor recepten zoek je verder TS? Hartig of zoet? Kleine hapjes hoort bij high tea denk ik hè?
Gebruikers op dit forum: _Lois_, ChelseaAyLee, Eleionomae, fohadie, IASCrawler, ingvdh, J30d, Kinke, Marjo, Martje70, Meliaforever, MizzMontana, Nayan, PetalBot, Sky_As, Ubermetrics, VogeltjeM en 81 bezoekers