Is er een bokker die in Berlijn woont…

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Susanne

Is er een bokker die in Berlijn woont…

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-24 16:44

…en iets voor mij zou willen ophalen en versturen naar Nederland? :o :D

Hele brutale vraag haha! Maar nee heb je en ja kun je krijgen.

Ik ben op zoek naar een specifieke jas van de Decatlon en helaas is deze niet meer leverbaar in Nederland en ook niet meer vanuit het VK. Toen ik via de Duitse site ging zoeken kwam ik hem tegen, maar helaas niet meer leverbaar via online bestelling. In alle filialen is hij ook weg, maar volgens de site hangt er nog 1tje in het filiaal Berlijn Alexanderplatz. Binnen Decathlon versturen ze niet naar andere filialen volgens de website, maar ik heb ze alsnog een mail gestuurd met de vraag of ze hem vanuit de winkel zouden willen versturen naar Nederland. Maar ik heb daar weinig hoop op.

Woont er toevallig iemand daar in de buurt? Dan kom ik graag met je in contact! Uiteraard vergoed ik alle gemaakte kosten.

Gee

Re: Is er een bokker die in Berlijn woont…

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 18:09

Nee, maar ik kom er bijna maandelijks ivm werk. Heb er ook familie. Ik stuur je even een pb.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 18:11

Gee schreef:
Nee, maar ik kom er bijna maandelijks ivm werk. Heb er ook familie. Ik stuur je even een pb.

Bokt op z’n best _O_

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 18:46

Houd er rekening mee dat als die overal al weg is en er daar nog 1 hangt, dat best wel eens een verloren (gestolen?) jas kan zijn en hij er dus helemaal niet hangt.

"Every song has a CODA, a final movement. Whether it fades out or crashes away. Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?"

Fitzroy

Re: Is er een bokker die in Berlijn woont…

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 18:48

Of dat de voorraad niet klopt ;)

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 20:29

Je zou hem (mits ze dat in Duitsland ook doen) online kunnen reserveren, dan krijg je bericht als hij klaar ligt. Dan gaat niemand er heen voor niks mocht hij er toch niet zijn. Zoals andere bokkers al aangeven is dat risico er idd wel.

Met ordernummer en mail enzo bij de hand moet dat goed gaan. Mijn man heeft ook wel eens voor mij iets opgehaald wat op mijn naam stond (voor ons geregistreerd partnerschap, dus we hadden compleet andere namen).

I could write a whole Wikipedia page about why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king, and a king ain't satisfied till he rules everything.
~Bruce Springsteen - Badlands, 1978

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 20:57

Cambionn schreef:
Je zou hem (mits ze dat in Duitsland ook doen) online kunnen reserveren, dan krijg je bericht als hij klaar ligt. Dan gaat niemand er heen voor niks mocht hij er toch niet zijn. Zoals andere bokkers al aangeven is dat risico er idd wel.

Met ordernummer en mail enzo bij de hand moet dat goed gaan. Mijn man heeft ook wel eens voor mij iets opgehaald wat op mijn naam stond (voor ons geregistreerd partnerschap, dus we hadden compleet andere namen).

In Den Haag moest ik laatst wel mijn legitimatiebewijs laten zien...

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-24 21:06

Kidde schreef:
Cambionn schreef:

In Den Haag moest ik laatst wel mijn legitimatiebewijs laten zien...
Oh, mij echt nooit gebeurd en is niet eens zo lang geleden. Dan is het wel lastiger ja. Wat stom, dan zou je nooit meer ff vrienden of familie langs kunnen laten gaan op het op te picken.

Wellicht dan filiaal van te voren bellen dat een ander ophaalt? Iig voor de Nederlandse filialen staan nummers online, denk voor Duitsland dan wellicht ook wel. Dan weten ze er van af dat er iemand anders komt. Zou ik wel ff de belkosten checken, maar met veel abbo's kun je bellen binnen de EU tegenwoordig.

I could write a whole Wikipedia page about why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king, and a king ain't satisfied till he rules everything.
~Bruce Springsteen - Badlands, 1978

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-24 23:47

Gee: fantastisch! Ik heb je een PB teruggestuurd _/-\o_

En bedankt voor de tips! Ja daar hebben jullie inderdaad wel een goed punt. Ik ga even kijken hoe ik dat het beste kan nagaan.

Ik kwam ‘m na even zoeken ook nog in een paar filialen tegen in Frankrijk. Eentje daarvan is niet heel ver van de Belgische grens en heeft er nog meerdere op voorraad staan. Het ligt ook in de buurt van een plek waar we nog wel eens een weekendje naartoe willen gaan dus misschien is dat wel te combineren. Misschien ook nog een optie als Berlijn niet lukt.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie