Of concert of waar dan ook. Ik heb best wat broeken zonder zakken of met kleine zakken. Soms op de fiets doe ik mijn mobiel in mijn tas, tijdens het lopen doe ik mijn telefoon soms tussen mijn broekband, maar ik ga dit jaar naar wat grote evenementen en ik wil de telefoon ook veilig kunnen opbergen. Ik dacht misschien om zoiets te gebruiken
Dat ik het touw ook om mijn pols kan doen of iets dergelijks als ik mijn telefoon te te voorschijn wil/moet halen.
Binnenzak van m'n battle vest, broekzak (diep, cargo pants) of heuptasje.
Gombal
Geplaatst: 24-06-24 21:23
Ik heb een heup tasje. Ideaal. Die doe ik door de kussen van m’n broek als riem. Als de knip los gaat, ligt niet gelijk op de grond
Bloodymary
Geplaatst: 24-06-24 21:24
Vroeger liet ik hem thuis, was lekker rustig, maar sinds een paar jaar is het ook mijn betaalmiddel, dus gaat hij mee. Ik heb een soort heuptasje dat ik als schoudertasje draag en daar gaat hij in.
Ik laat m'n telefoon altijd thuis, maar merk wel dat dit niet altijd handig is, omdat ik mensen nog wel eens kwijt wil raken op festivals en dan totaal niet meer bereikbaar ben Dus overweeg om volgend jaar een horloge met cellular te nemen (Apple Watch), dan kunnen mensen mij gewoon bellen en appen via m'n horloge en kan de telefoon thuis blijven zonder problemen.
In mn spibelt. Dat is een heuptasje voor hardlopen. En anders bij mn man want die heeft wel grote broekzakken maar dat is niet praktisch als ik hem kwijtraak