Voor mijn scriptieonderzoek Dierwetenschappen aan Wageningen universiteit ben ik op zoek naar paardeneigenaren die willen deelnemen aan een cognitie test met hun paarden. De test bestaat uit twee onderdelen: het eerste deel duurt ongeveer 5 tot 10 minuten en het tweede deel ongeveer 30 minuten. Uiteraard krijgen de paarden ook pauzes tussendoor.
Waarom meedoen?
Je helpt mij enorm met afstuderen, en voor je paard is het een leuke puzzleuitdaging waarbij hij/zij voerbeloningen kan verdienen. Ik moet uiteindelijk ongeveer 50 paarden testen, dus hoe meer mensen mee willen doen, hoe beter!
Aanmelden
Als je interesse hebt om mee te doen, dan kun je deze korte vragenlijst invullen: https://forms.gle/e6LXWNoBbmfbTyjz9
Als je de leeftijd van je paard niet precies weet, dan mag je deze schatten. De verzamelde informatie wordt alleen gebruikt om te controleren of je paard aan de voorwaarden voldoet (en leeftijd + geslacht voor mijn data analyse). Je gegevens worden uiteraard nooit gedeeld met anderen!
Alle testen worden tussen eind juli en oktober uitgevoerd. Ik neem contact op met alle geïnteresseerden zodra ik iets meer aanmeldingen heb, zodat ik hopelijk meerdere paarden bij elkaar in de buurt kan testen.
Ken je nog andere paardeneigenaren die interesse hebben? Stuur ze dit gerust door. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust hier in het topic, PB mij op Bokt of stuur een mailtje naar het email adres in de vragenlijst.
Alvast onzettend bedankt voor je hulp!