Vroeger was dat gebruikelijk maar of dat tegenwoordig nog zo is hoor ik heel graag van jullie (of een eventueel alternatief)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duran123 schreef:Ja dan zou ik ook geen bloemen doen. Ze gaan meestal 2 weken mee als je goede bloemen hebt en ze goed snijd en neerzet, eerst 4 dagen weg en het niet zien is dan wel heel zonde.Vrijdag vertrekt ze voor 4 dagen naar Londen dus dan is het meer het idee van bloemen geven dan dat ze er echt van kan genieten….
Duran123 schreef:Nee niet per se, zeker niet als er als iets gegeven is. Niet iedereen doet het. Iig niet bij mijn uitreiking paar jaar terug. Was beetje 50/50 toen.Is het überhaupt gebruikelijk dat je als ouder een kado meeneemt?
Ze heeft haar echte kado namelijk al gehad op de dag dat ze hoorde dat ze geslaagd was.
Het is voor ons de eerste keer. Vandaar!
Duran123 schreef:Ik denk toch dat ik een ander klein kadootje meeneem. Ik denk dat ze dat meer waardeert en beter besteed zal zijn. Vrijdag vertrekt ze voor 4 dagen naar Londen dus dan is het meer het idee van bloemen geven dan dat ze er echt van kan genieten….
Nickeltje schreef:Ik waardeer het zelf enorm als mensen een ander presentje meenemen dan bloemen.
Ze vergaan, de industrie er achter is enorm vervuilend en ze zijn duur.
Voor dat geld heb ik liever een cadeaubon of ander bruikbaar of lekker cadeautje...
Dat is dus ook wat ik meeneem naar enkele diploma uitreikingen komende dagen.
Gebruikers op dit forum: Century, charootje, chinnie, cissy, Guusje1, Happyhealthy, ievie, Kimberley_, Lestria, Melanie_D, N_Quirro, naranja1, nuevo_mien, parador, Patriesje, r0bijn, Sintara, Vetra, Vinny12511, xAlice, Zoutlamp en 68 bezoekers