Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnebloem24 schreef:Ik ben benieuwd naar jullie meningen:
Situatieschets:
Werk nu 4 jaar bij een organisatie, heb een flexibele baan, vast contract maar weinig uitdagingen meer en geen wereld salaris, dus kijk langzaam om me heen naar een zwaardere functie bij een grotere organisatie met meer uitdaging.
Nu lijk ik dat te hebben gevonden, 3 goede gesprekken gehad en een assessment. Baan lijkt wat ik zoek en ook qua salaris (val in een bepaalde schaal) volop doorgroeimogelijkheden.
Ze vroegen mij naar mijn huidige salaris dus deze gaf ik eerlijk en nu hebben ze mij een aanbod gedaan:
Jaarcontract (snap ik) en een bruto fulltime salaris van €3,50 meer dan mijn huidige salaris. Dit salaris zit ook aan de onderkant van hun schaal en nu ben ik eigenlijk een beetje teleurgesteld, het is een zwaardere functie en heb inmiddels al ruim 7 jaar ervaring met de werkzaamheden, en dus had verwacht en gehoopt dat ze me hoger hadden ingeschaald en ik ook financieel een kleine stap zou maken.
En nu? Het aanbod afslaan? Of toch maar aangegeven dat ik eigenlijk meer had verwacht?
Wil ook niet overkomen als inhalig...
Emj_23 schreef:€ 3,50 per uur, of echt op je bruto maandsalaris? Hoe ziet de netto berekening eruit? Andere secundaire arbeidsvoorwaarden, 13e maand, eindejaarsuitkering, km vergoeding etc. Hoe ziet het er dan uit?
Zonnebloem24 schreef:En nu? Het aanbod afslaan? Of toch maar aangegeven dat ik eigenlijk meer had verwacht?