Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Wat houd je tegen om EOS Utility te downloaden? Dit werkt perfect. Ik gebruik normaal Lightroom om mijn foto's in te importeren. Maar laatst was mijn SD kaart beschadigd waardoor de kaart wilde formatteren. Via EOS Utility heb ik de foto's alsnog weten te gebruiken.
Voor het importeren van mijn foto's gebruik ik een speciaal apparaatje waar ik mijn SD kaart in kan stoppen en via USB met mijn PC/laptop kan verbinden.
Sodeletuut schreef:Maureen95 schreef:Wat houd je tegen om EOS Utility te downloaden? Dit werkt perfect. Ik gebruik normaal Lightroom om mijn foto's in te importeren. Maar laatst was mijn SD kaart beschadigd waardoor de kaart wilde formatteren. Via EOS Utility heb ik de foto's alsnog weten te gebruiken.
Voor het importeren van mijn foto's gebruik ik een speciaal apparaatje waar ik mijn SD kaart in kan stoppen en via USB met mijn PC/laptop kan verbinden.
Eerste zin in mijn vraag. Ik kan niks downloaden want het is een werk laptop en die blokkeert dat dus helaas.
Is voor een SD reader geen programma nodig om te importeren?