Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SusanH schreef:Mri daar had ik ook al aan gedacht, iemand erbij met verstand van zaken. Vooral mijn man is eigenwijs en heeft allemaal wilde plannen, maar lijkt mij wel handig om te checken of het ook wel zo praktisch is. Als we het doen wil ik het wel in 1 keer goed hebben.
En plattegrond heb ik niet digitaal. Checken doen we zeker.
Sizzle schreef:Als het je gaat om ruimte: 100% aanbouw.
Desnoods een hybride uiterlijk, dus met grote ramen, maar wel geisoleerd.
Heb je genoeg woonruimte en vind je het wel handig om uit de wind te kunnen zitten en je tuinplanten te overwinteren, dan een tuinkamer.
Voor pure opslag en schoenen: bijkeuken
SusanH schreef:Sizzle daarom heb ik ook twijfels idd over de tuinkamer. Wat ik ook denk, dat het dan hokkerig wordt en dat wil ik niet. Een glazen stuk eraan kan idd ook.
We hebben gisteren even het kadaster zitten checken en hebben wel een uitdaging omdat 2 meter na onze achtergevel de kadaster grens schuin wegloopt. Als we dus meer dan 2 meter uit willen bouwen krijgen we een knik. We zouden wel een stuk aan de zijkant kunnen pakken omdat we op een hoek zitten en binnen 1,5 meter van de erfgrens kunnen blijven. Maar ook dan krijg je een rare hoek denk ik.
SusanH schreef:Sizzle daarom heb ik ook twijfels idd over de tuinkamer. Wat ik ook denk, dat het dan hokkerig wordt en dat wil ik niet. Een glazen stuk eraan kan idd ook.
We hebben gisteren even het kadaster zitten checken en hebben wel een uitdaging omdat 2 meter na onze achtergevel de kadaster grens schuin wegloopt. Als we dus meer dan 2 meter uit willen bouwen krijgen we een knik. We zouden wel een stuk aan de zijkant kunnen pakken omdat we op een hoek zitten en binnen 1,5 meter van de erfgrens kunnen blijven. Maar ook dan krijg je een rare hoek denk ik.
Tink89 schreef:SusanH schreef:Sizzle daarom heb ik ook twijfels idd over de tuinkamer. Wat ik ook denk, dat het dan hokkerig wordt en dat wil ik niet. Een glazen stuk eraan kan idd ook.
Wat zit er aan de andere kant van die schuine grens? Wellicht valt er met de buren te praten...