Storing Odido

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amado7

Storing Odido

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-24 19:37

Beste bokkers,

Zijn er meer mensen die last hebben van een storing? De hele dag al. Ik kan prima zonder internet, maar vanavond is het voetbal. We zouden bij vrienden gaan kijken maar die hebben helaas afgezegd. Echter hebben mijn vriend en ik geen onbeperkte hotspot, anders kon ik hem casten. Daarnaast zit ik nu via mijn hotspot even op mijn laptop, maar door het weinige bereik (ook ineens amper bereik?) is hij zo traag als dikke ..... Ik kan niet eens inloggen bij odido, ze sturen geen mail wanneer ik op wachtwoord vergeten klik, en ik weet mijn wachtwoord niet meer _O- Ik kan wel even zonder internet, maar mijn vriend moet uiteraard voetbal kijken, en ik zou het ook wel leuk vinden -O-
Odido geeft zelf geen storing aan in het midden van het land, echter als je verder kijkt in de community zie je dat er wel problemen zijn midden in het land (bericht van Odido zelf om half 2 vanmiddag).

Iemand ook last van?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 19:42

Ik zou even bellen, als ik snel zoek zie ik volgens mij dat ze tot 8 open zijn.

Biebz

Re: Storing Odido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 19:45

Hier in Veenendaal geen problemen met odido.
Ik zou idd even bellen dan!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 19:48

Hier midden op het water mobiel internet van Odido en geen problemen. Zou idd even bellen

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-24 19:57

Ik dacht dat vrijdag onder weekend viel en tot half 6 maar bereikbaar was. Super, thanks! Inmiddels de wachtrij doorgekomen en een gratis code gekregen voor unlimited data. Hij had erg veel mensen aan de telefoon voor deze code hoorde ik _O-

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 19:58

Amado7 schreef:
Ik dacht dat vrijdag onder weekend viel en tot half 6 maar bereikbaar was. Super, thanks! Inmiddels de wachtrij doorgekomen en een gratis code gekregen voor unlimited data. Hij had erg veel mensen aan de telefoon voor deze code hoorde ik _O-

Ah wat fijn! Dan kun je wel gewoon voetbal kijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 21:31

Ik ben zo blij dat ik die cowboyclub vorig jaar, na 6 dagen zonder tv&internet, heb kunnen afwenden..
Nu alleen nog een abonnement van ze, telefonisch, maar dat duurt nog een maand of 9..

Dan maar wat meer betalen, xs4all tv&internet, maar never-nooit gedoetjes.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 22:16

Er was een kabel geraakt met graafwerkzaamheden begreep ik, oorzaak is gevonden maar moet nog verholpen. Is in bepaalde regio odido probleem dus.

Fijn dat ze je hebben gecompenseerd met data om te kijken trouwens!

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 22:25

Ik kreeg 2 dagen geleden bericht dat er hier werkzaamheden in de buurt waren deze vrijdag. Geen idee waar je precies zit, maar het kan daar misschien mee te maken hebben.