Voor onze nieuwbouwwoning moeten wij een keuken gaan uitzoeken en alvast alle vaste punten aangeven.
We hebben een offerte al laten maken bij een zaak maar ik ben daar helemaal niet zo blij mee, maar heb zelf ook geen inzicht in hoe het dan wel kan.
Op de plattegrond zie je de indeling. We hebben openslaande deuren, die natuurlijk heel leuk zijn maar het ook wat ingewikkeld maken.
Ons idee was aan de ene kant een keukenblok zonder bovenkastjes (op de plek waar hij ook ingetekend is op deze tekening maar dan 1 blok langer), en aan de overkant hoge kasten met ook de koelkast/oven e.d.
Maar die hoge kasten vallen dan dus deels voor de openslaande deuren, dat oogt voor mij heel onlogisch en niet mooi/fijn.
Enige optie die voor mij het meest voegt is misschien maar aan 1 kant keuken (zoals op het voorbeeld) en de andere kant leeg houden? Maar waar laat ik al mijn spullen dan haha...
We gaan opnieuw om de tafel met de keukenzaak, ik hoop dat zij leuke opties hebben, maar wellicht iemand hier een leuk idee?
Wij houden van opgeruimd, strak, niet te vol, en het liefst zoveel mogelijk spullen in dichte kasten