goticketshop betrouwbaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

goticketshop betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-24 13:32

Ik zoek kaartjes die via het officiële verkooppunt uitverkocht zijn. Ook op ticketswap staan ze niet.
Maar wel op goticketshop.nl en topticketshop.nl
Ik weet dat dit een wederverkopers zijn en dat de kaartjes dus ook duurder zijn, dat is niet zo erg.

Maar zijn deze sites verder betrouwbaar?
Niet dat we dadelijk voor de deur van Ahoy staan en de kaartjes zijn niet geldig.

Ghostattack

Re: goticketshop betrouwbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 13:38

Nee

Cerosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 13:40

Dat is inderdaad wel de korte samenvatting. Ze zijn veel duurder, inderdaad zoals je aangeeft, maar er is dikwijls ook bewezen dat dit geen betrouwbare ticket bronnen zijn. Tuurlijk, er zullen ook mensen zijn die er wél goede ervaringen mee hebben, maar in mijn tijd als evenementen beveiliger ben ik er minstens zoveel tegen gekomen die toch voor een dichte deur stonden met valse/dubbel verkochte tickets helaas!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 13:41

De enige echte betrouwbare verkooppartij is de oorspronkelijke verkopende partij. Go tickets and topticket is een zwarte markt. Ja het kan zijn dat alles geldig is, maar je hebt dan vaak veel te veel betaald. Daarnaast is het gewoon geen eerlijke handel. Dit soort partijen queuen in de online rij met bots en proberen dan zoveel mogelijk tickets te kopen, om weer te verkopen tegen woekerprijzen.

Daarnaast moet je nu helemaal opletten, veel concerten zijn tegenwoordig op naam.
Garantie tot aan de voordeur dus.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-24 09:51

Oke, dat is duidelijk.
Zoals ik al dacht, geen goed idee.