Ik moet 09-08 rond 11:00 uur op het vliegveld in Frankfurt staan en had in maart een treinticket geboekt. Kat in het bakkie toch? Nu kwam ik er onlangs achter dat mijn trein niet meer rijd... Ik kan een andere trein pakken maar dan kom ik te laat op het vliegveld.
Mijn man zou me wel kunnen afzetten ergens maar nooit op tijd omdat we eerst onze dochter dan moeten afzetten bij het kinderdagverblijf. Dus geen optie.
Ik kan zelf rijden, maar ben geen held in een auto, al helemaal niet in een ander land en de auto pakken betekend wel dat ik terug, na 11 uur vlucht en voor mij om 23:00 in de avond (het is dan 13:00 in Duitsland) nog 4 uur moet rijden. Hier sta ik dus niet om te springen.
Nu zie ik af toe topcis voorbij komen waarbij ik me verbaas over de kracht van bokt, dus wie niet waagt wie niet wint.
Is er een bokker dit zin heeft een in een weekendje Frankfurt (of toch toevallig die kant op moet) die op 09-08 rond 6/7 uur zou kunnen/wilen vertrekken, vanuit regio Tilburg of iets in de buurt?
Je benzinekosten vergoed ik uiteraard, dus je kan gratis heen rijden.
Dus, gaat dit plan werken of ga ik met samengeknepen billetjes de auto in

Owja leuk details, de bestemming is een 3 weekse paardijtocht in Mongolië!

Edit: Dag eerder gaan wil ik zelf niet ivm dat ik mijn dochter nu al heel erg lang niet zie en daar dan dus weer een dag aan toe zou moeten voegen. Daarbuiten zit ik al wel stukje boven budget en een hotel erbij zou het niet beter maken