Iemand zin in een weekendje Franfurt 09-08

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

leonie87

Iemand zin in een weekendje Franfurt 09-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-24 21:28

Oke een beetje gekke titel maar houd je vast. :Y)

Ik moet 09-08 rond 11:00 uur op het vliegveld in Frankfurt staan en had in maart een treinticket geboekt. Kat in het bakkie toch? Nu kwam ik er onlangs achter dat mijn trein niet meer rijd... Ik kan een andere trein pakken maar dan kom ik te laat op het vliegveld.

Mijn man zou me wel kunnen afzetten ergens maar nooit op tijd omdat we eerst onze dochter dan moeten afzetten bij het kinderdagverblijf. Dus geen optie.

Ik kan zelf rijden, maar ben geen held in een auto, al helemaal niet in een ander land en de auto pakken betekend wel dat ik terug, na 11 uur vlucht en voor mij om 23:00 in de avond (het is dan 13:00 in Duitsland) nog 4 uur moet rijden. Hier sta ik dus niet om te springen.

Nu zie ik af toe topcis voorbij komen waarbij ik me verbaas over de kracht van bokt, dus wie niet waagt wie niet wint.

Is er een bokker dit zin heeft een in een weekendje Frankfurt (of toch toevallig die kant op moet) die op 09-08 rond 6/7 uur zou kunnen/wilen vertrekken, vanuit regio Tilburg of iets in de buurt?

Je benzinekosten vergoed ik uiteraard, dus je kan gratis heen rijden.

Dus, gaat dit plan werken of ga ik met samengeknepen billetjes de auto in :')

Owja leuk details, de bestemming is een 3 weekse paardijtocht in Mongolië!
Afbeelding

Edit: Dag eerder gaan wil ik zelf niet ivm dat ik mijn dochter nu al heel erg lang niet zie en daar dan dus weer een dag aan toe zou moeten voegen. Daarbuiten zit ik al wel stukje boven budget en een hotel erbij zou het niet beter maken :Y)
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 18-06-24 22:06, in het totaal 3 keer bewerkt

Wennedy (v Kennedy) Eindstand M1 +9
Empaier (v. Dayano) Eindstand M1 +8
Kwiedo (v. Furst Romancier) Eindstand Z1+1

LoveBodin

Re: Iemand zin in een weekendje Franfurt 09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 21:32

Ik zal eens denken, altijd leuk dit soort acties.

Is het als dit niet lukt geen optie om een hotel te nemen in Frankfurt? Dan kun je al een dag eerder gaan.

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-24 21:32

Inspirerend reisdoel. Je kunt ook nog kijken of je per Flixbus kunt reizen, eventueel vanaf het Ruhrgebied.

Books, minds and umbrella's only work when they are open.

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 05:57

Voor zo'n gave reis zou ik zeker willen weten dat ik op tijd op het vliegveld ben. Als ik vanuit Nederland naar Frankfurt zou moeten reizen en ik moest daar in de ochtend aankomen, dan zou ik niet willen vertrouwen op de trein (zeker niet de duitse) of op andere mensen en dus toch een dag van tevoren gaan. Een goedkope overnachting in een hostel of zo'n pod en dan weet je zeker dat er niks fout kan gaan. Wellicht kan je 's avonds na bedtijd van je dochter vertrekken?

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 06:42

Ik zou ook gaan voor een hotel. Die ene dag erbij is vooral psychogisch natuurlijk. Mijn vader was soms wel 2 maanden of langer weg voor zijn werk :')

Of is er misschien iemand die je dochter voor een keer weg zou kunnen brengen naar de opvang?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 07:10

Ik zou ook kiezen voor een hotel, dat zijn de kosten echt niet en dan ben je gerust. Ook voor zo een lange vlucht is het wel lekker als je rustig kan opstaan, ontbijtje pakken en 10min met een shuttle naar de luchthaven kan in plaats van in de holst van de nacht gaan rijden.

Ander voorstel zou inderdaad zijn om de dochter uit logeren te doen of iemand anders haar naar de opvang te laten brengen.

Jachttraining, neuswerk en FUN!

Life skills voor jou en je hond bij http://www.dogsonpoint.be (Belgisch Limburg)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 07:42

Wat een gave reis! Stel dat je vervoer heen vindt naar Frankfurt, hoe kom je dan terug?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 09:15

Ik ga even kijken voor je morgen middag hoe ik zit in die periode. Ik reis regelmatig naar noord Frankrijk en een van mijn routes komt wel in de buurt van Frankfurt. Alleen vertrek ik van de oostkant van NL. Met mijn bus of de camper

Anders zou ik zelf ook kiezen voor een dag eerder afreizen en een nachtje hotel. Die ene dag extra niet zien. Budget is dan wel een ding -O-

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

juliedo24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-24 10:41

Ik heb mogelijk een goeie oplossing voor TS vlakbij haar en ben met haar in contact :)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-24 17:42

Bedankt voor het meedenken allemaal.

Iedereen (vangnet is niet zo groot) waar mijn dochter heen zou kunnen, is zelf ook op vakantie.

Mocht ik inderdaad op deze manier niemand vinden, ga ik denk ik rijden als mijn dochter op bed ligt. Dan ben ik vast 2 uurtjes onderweg en hoef ik nog maar 2 uurtjes de dag erop.

Maarrrr juliedo heeft misschien een super oplossing dus die wacht ik even af!
En andere suggesties/reizigers zijn natuurlijk welkom! *\o/*

Ik kan dan de trein terug pakken zoals gepland. Die rijd wel gewoon. Tenminste, vooralsnog :Y)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-24 21:26

Bokt bewijst maar weer eens zijn kracht!
Het is geregeld *\%/*

Julido kwam met de perfect oplossing en zodoende heb ik een prachtige lift van iemand die toch al die kant op moest :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-24 21:29

Dat is heel fijn, en dicht van waar je woont toch begrijp ik.

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie