Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amyd schreef:Misschien kunnen jullie mij helpen.
Nu ik geen paard meer heb en ook nog eens in de ziektewet zit, zoek ik een leuke hobby.
Fotografie heeft mij altijd wel getrokken, dus dacht ik hieraan.
Ik zou graag een tweedehands camera willen aanschaffen waar ik leuke foto's mee kan maken, maar ik heb werkelijk geen idee waar ik naar moet kijken.
Ik vind het leuk om foto's van mijn hond en kat te maken, maar ook vogels, reeën, natuur etc.
Ik krijg een kleine uitkering dus mega veel budget heb ik niet, daarom 2e hands.
Ik weet niet of er voor € 250,- iets fatsoenlijks te vinden is?
Zouden jullie mee willen helpen zoeken?
Bellatrix schreef:[UK] [INFO] Welke spiegelreflexcamera moet ik kopen? #4
Je hebt wel een heel laag budget hoor. Misschien wat langer doorsparen?
Selina schreef:Amyd schreef:Misschien kunnen jullie mij helpen.
Nu ik geen paard meer heb en ook nog eens in de ziektewet zit, zoek ik een leuke hobby.
Fotografie heeft mij altijd wel getrokken, dus dacht ik hieraan.
Ik zou graag een tweedehands camera willen aanschaffen waar ik leuke foto's mee kan maken, maar ik heb werkelijk geen idee waar ik naar moet kijken.
Ik vind het leuk om foto's van mijn hond en kat te maken, maar ook vogels, reeën, natuur etc.
Ik krijg een kleine uitkering dus mega veel budget heb ik niet, daarom 2e hands.
Ik weet niet of er voor € 250,- iets fatsoenlijks te vinden is?
Zouden jullie mee willen helpen zoeken?
Een Olympus systeemcamera zijn de goedkoopste die ik ken maar die zijn al €600-€800.
Liselot schreef:Ik denk dat het nog best wel meevalt, er zijn ook wat oudere spiegelreflex camera’s die voor een hobbyist nog heel prima zijn. Bijvoorbeeld een 7D 60D of 700D
Zelfs de 5DII staat 2e hands voor dat geld te koop, is gewoon een profbody. Wel ouder uiteraard, maar om mee te beginnen is een oude body helemaal niet erg.