Schoonmaakbedrijf particulier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

veneri

Schoonmaakbedrijf particulier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-24 08:38

Wij overwegen een schoonmaakster, maar willen niet iemand "zwart" via marktplaats of facebook,maar liever via een bedrijf.
Iemand een aanrader in noord holland?
En voor hoeveel uur huren jullie iemans in en wat doet de schoonmaakster in die tijd?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 09:50

[&] Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud]
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert]
Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]

Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]
ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-24 12:14

Uuh bedankt?
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag eigenlijk.

Popstra

Re: Schoonmaakbedrijf particulier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 12:56

HOOISTOMER TE KOOP. DE ORGINELE. 5X GEBRUIKT. VOOR INFO STUUR GERUST EEN PB

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 12:59

- Veel mensen denken nog dat ze zelf de betaling van de hulp moeten opgeven bij de fiscus. Dat is niet meer zo.
- Als je met een bureau werkt betaal je onnodig extra.
- Als je via een bureau werkt heb je geen inzicht/invloed op wat de hulp per uur verdient.

Als je het zelf regelt betaal je waarschijnlijk minder en houdt je hulp er meer aan over.

[&] Met katten doorgebrachte tijd is nooit verspilde tijd [Sigmund Freud]
Sinds wanneer is onwetendheid een opinie? [Dilbert]
Niet alles wat staat geschreven is waar. [Mijn vader]

Problemen moet je niet kopen, die krijg je vanzelf. [Annekee]
ZOLDEROPRUIMING, ik geef van alles en nog wat weg: *KLIK* en *KLIK*

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 13:34

Meeste schoonmaakbedrijven branden de vingers niet aan particuliere schoonmaak opdrachten. Huishoudster zoeken is vaak mond op mond reclame en je moet elkaar liggen. Belasting technisch is inkomen opgeven de taak van degene die het krijgt, dus of de belasting weet wat jouw huishoudster verdient is haar/zijn probleem niet dat van jouw.

[o]
Bayo - 01-01-1996 - 15-04-2017 ;(
“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” – Aldous Huxley –

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:38

Als je per jaar tot 17000 verdient hoef je geen belasting daar over te betalen

HOOISTOMER TE KOOP. DE ORGINELE. 5X GEBRUIKT. VOOR INFO STUUR GERUST EEN PB

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:39

tamary schreef:
Meeste schoonmaakbedrijven branden de vingers niet aan particuliere schoonmaak opdrachten. Huishoudster zoeken is vaak mond op mond reclame en je moet elkaar liggen. Belasting technisch is inkomen opgeven de taak van degene die het krijgt, dus of de belasting weet wat jouw huishoudster verdient is haar/zijn probleem niet dat van jouw.

Mond tot mond

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:40

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 14:58

https://www.pureclean.nu/

Ik denk dat je even contact met hen op moet nemen,zij doen ook particulier schoonmaak.
En anders gok ik er wel opdat zij weten hoe je goed aan een goede huishoudelijk hulp kunt komen

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 15:20

Wil je via een bedrijf zodat het wit is? Zijn genoeg schoonmakers die voor zichzelf maar ook wit werken. De mijne heb ik via marktplaats, maar heeft wel een bedrijf ingeschreven bij KVK en schrijft facturen uit.

Ik betaal €18,53 per uur. Ze doet in 3 uur ons hele huis (110m2) stofzuigen dweilen, keuken en badkamers schoon maken, trappen. En dan elke keer iets extra’s.

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-24 15:47

Ook vooral omdat ik niet zomaar iedereen in mijn huis wil, en via een bedrijf toch net wat betrouwbaarder/profesionel voelt

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 16:36

Ik volg even mee, wij zijn ons ook aan het oriënteren. Vanuit vrienden en kennissen juist hele negatieve ervaringen over zomaar iemand in huis halen, dus daar ook een beetje huiverig voor..

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[EJL-ITP] Gouden zonnestraaltje Isha een jaar lang ITP
[ITP] Golden Champagne Isha in de Surae

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-24 16:46

veneri schreef:
Ook vooral omdat ik niet zomaar iedereen in mijn huis wil, en via een bedrijf toch net wat betrouwbaarder/profesionel voelt

Mwoah :D
Zegt nog niet alles,want ik draai zelf al dik 35 jaar mee in de schoonmaak wereld en rotte appels zitten overal.
Proefdraaien moeten ze toch, probeer in elk geval te kijken naar ervaring, eventueel zelf eerst paar keer thuis zijn om goed op te letten dat ze wel alles schoonmaken en belangrijke spullen achter slot en grendel zetten.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 09:42

De witte werkster

Deze zeker niet contacteren is een verdienmodel om geen geschikte werkster te vinden maar ondertussen betaal je wel een jaar "bemiddeling kosten" vreselijke club

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 09:48

Ken twee mensen die de Witte Werkster hebben uitgeprobeerd. De ene is heel positief, en voor de ander kon de Witte Werkster niemand vinden.

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 10:15

Heel eerlijk, ik ken net zoveel mensen met slechte ervaringen met een huishoudelijke hulp via een bedrijf als gewoon via via, een briefje in de supermarkt of marktplaats. De meeste bedrijven screenen niet of nauwelijks, dus dan vraag ik me af of je niet juist de mensen over de vloer krijgt die zelf niet aan de bak kwamen - terwijl ik van onze (fijne) hulp juist weet dat ze constant aanvragen krijgt (via via) en dus heel vaak nee moet verkopen. Er zitten vast fijne bedrijven bij die wel goed screenen maar dat zijn zoals hierboven al staat niet de bedrijven die bovenaan staan als je via google zoekt.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-24 10:22

Ik heb me voor onszelf toen verdiept in wat de screening inhield, maar dat was inderdaad hetzelfde als wat ik zelf zou doen. Alleen als die persoon meerdere klanten heeft vanuit het bedrijf, dan voegt het wat toe. Hetzelfde als via via.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie