We slapen eigenlijk altijd wel bij elkaar, dus goedemorgen ed is niet aan de orde. Meestal dus even een appje als we op het werk zijn aangekomen en tussendoor eens een vraag, een werk gerelateerde ergernis oid, een fototje en als mijn vriend vrij is appt ie meestal dat ie onderweg is naar huis.. Nu gaf mijn vriend alleen aan dat ie dat controlerend vindt (terwijl hij het zelf doet
) Ik vind het wel fijn om 's morgens te weten dat ie op zijn werk is aangekomen (altijd andere locatie en soms ook ver weg) en ik vind het vooral handig om te weten wanneer hij ongeveer thuis is. Verder verwacht ik niet dat ie me de hele dag appt of op de hoogte houdt..Ook als hij in het weekend weg is, vind ik het fijn om te weten wanneer hij ongeveer weer thuis is, maar hij vindt dat dan controlerend dus.. Hij kan alleen weggaan onder het mom van 'even' dit of dit ophalen en vervolgens uren weg zijn omdat ie nog allerlei andere dingen gaat doen
Ja dan app ik op een gegeven moment wel wat ie aan het doen is en wat zijn planning is..
Maar als ik een dagje naar kantoor ga dan app ik om de paar uur wat heen en weer. Maar het meeste appen we in het weekend als we beide wat anders aan het doen zijn, wat foto's heen en weer en hoe laat we weer thuis zijn en of de ander even wat boodschappen nog kan halen bijvoorbeeld.