Mijn vader heeft een prachtige aquarium gekocht, en een achtergrond voor achter het aquarium. Nu is het zo dat mijn moeder dit letterlijk op het aquarium heeft geplakt dikke strepen seconden lijm. Eeuwig zonder ! Want met plakband had dit ook gekund zoals ze in de winkel hadden. Of natuurlijk speciale achterwand lijm.. die je uitstrijkt Mijn vader baalt er enorm van..
Ik ben benieuwd of dit er nog af zou kunnen met wat huis tuin en keuken middeltjes.. zonder de gloednieuwe aquarium te bekrassen. ( Het gaat om een grote aquarium. Niet eens een kleintje :'( )
Ik zou hem er graag bij willen helpen om het er af te krijgen mocht dit nog lukken.
Vraag eens bij een auto-poetsbedrijf. Gebruikte auto's of auto's die geïmporteerd werden hebben vaak plakkers/stickers op de voorramen. Voordat ie in de verkoop gaan, moet alles smetteloos weg. Dus misschien hebben die een idee
Ik lees mee, ik heb een aantal broeken waar druppels secondelijm op zitten. Ik kan namelijk niet normaal met secondelijm werken. Aceton werkt hier in ieder geval niet...
Volgens mij doet secondenlijm niet veel met verwarmen, maar het brokkelt wel redelijk makkelijk waardoor ik gok dat een glasschraper wel kan helpen op echt glas.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 10-06-24 08:47
Flink wat nagellakremover op een wattenstaafje of wattenschijfje, goed laten intrekken en wrijven maar! Dan komt het vrij snel los en kun je het met een doekje verwijderen. Werkt ook op glas weet ik uit ervaring