Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amado7 schreef:Ik lees even mee, gezien ik nog een origineel uitje wil voor mijn vriend z’n verjaardag.
Tot nu toe heb ik in mijn gedachte dat je in Rotterdam en Zwolle in zo’n panorama restaurant kan eten die rond draait. Wellicht is dat ook een leuk idee.
Dorine92 schreef:Ik lees ook even mee. Ben gek op leuke uitjes. Vaak is het hier iets met muziek of theater of eten of een combi hiervan. Wat ik zelf leuk en ietsje out of the box vind is een high tea, een lunch- of diner concert, en ik ben nog altijd benieuwd naar dat restaurant in Amsterdam waar het personeel blind is en alles in het donker is.
Behalve de high tea is dit allemaal wel duurder dan €50 dus je hebt er weinig aan vrees ik
Verder wijk ik graag uit naar het buitenland, maar dat is al helemaal duurder dan €50. Ik zoek nog steeds zo'n glazen slaapplek in IJsland waar je op een heldere winternacht de hele nacht het noorderlicht kunt bekijken zonder je bed uit te hoeven
Sky_As schreef:Wil je echt iets kant en klaars? Of bijv. zelf samen te stellen?
(Een boottochtje met een fluisterbootje met een picknick ergens bijvoorbeeld?)
En waar liggen de interesses een beetje?
actief/ rustig/romantisch etc....
7September schreef:Dorine92 schreef:Ik lees ook even mee. Ben gek op leuke uitjes. Vaak is het hier iets met muziek of theater of eten of een combi hiervan. Wat ik zelf leuk en ietsje out of the box vind is een high tea, een lunch- of diner concert, en ik ben nog altijd benieuwd naar dat restaurant in Amsterdam waar het personeel blind is en alles in het donker is.
Behalve de high tea is dit allemaal wel duurder dan €50 dus je hebt er weinig aan vrees ik
Verder wijk ik graag uit naar het buitenland, maar dat is al helemaal duurder dan €50. Ik zoek nog steeds zo'n glazen slaapplek in IJsland waar je op een heldere winternacht de hele nacht het noorderlicht kunt bekijken zonder je bed uit te hoeven
Tips voor een glazen iglo in IJsland heb ik niet. Mocht je naar (Fins) Lapland willen: https://laplandtravel.com/nl/
Ik ben met Laplandtravel naar Äkäslompolo geweest enkele jaren terug. Zij bieden ook een nacht aan in een glazen iglo (op de site onder "Activiteiten" -> "Optioneel bij te boeken"
Mocht je geen hele reis willen, dan staan ze op Booking.com ook
o.a.: https://www.booking.com/hotel/fi/hotell ... id=1711932
Captain schreef:CastaMickey schreef:Doloris maze in Tilburg of de nieuwe die binnenkort in Utrecht opent (of inmiddels al open is?). Een bizarre ervaring maar wel leuk!
Dit vonden wij echt geen hol aan.Wat een geheimzinnig gedoe over.. ja.. over wat eigenlijk.