Ik word momenteel doodgegooid met fake dyson airwraps. Ik zie de meest prachtige, complete en betaalbare immitaties voorbij komen en ik ben wel benieuwd.. zie onder andere de navaro, mae, diadium, leto en solusio voorbij komen.
Wie heeft ervaring met zo’n immitatie ding? En welke? Het gaat mij vooral om de zuig-krul functie
In heb een fake. Krul blijft er bij mij niet in maar krijg er wel een mooie blow out effect van.
Ik heb hem nu een maand of 9 en denk wel dat hij nu wel zijn beste tijd gehad heeft.
Roosch
Geplaatst: 02-06-24 19:36
Ik vroeg me laatst toevallig hetzelfde af en ben wat gaan Googlen. Er schijnt er een van Ali ofzo te zijn die echt ge-wel-dig is voor een spotprijsje, maar tot nu toe heb ik het nog niet geprobeerd. Vooral omdat ik al aardig wat spul heb waar ik niet goed mee uit de voeten kan met mijn lange manen.
Ik heb de Mae airstyler nu ongeveer een maand en die bevalt ook goed. Mijn haar houdt sowieso niet echt krul dus ik heb meer een blow out look maar dit resultaat is niet anders dan die bij een echte dyson. Vind het vooral een handig ding omdat hij een ronde fohnborstel erbij heeft. Mijn vriend heeft lang haar en met dat opzetstuk kan ik zijn haar heel mooi volume geven haha.
Voor dat geld voor deze vond ik de dyson niet waard. Geen idee hoe lang hij mee zal gaan.
Ik heb ook een fake, maar weet het merk niet meer Bij mij blijft de krul niet lang zitten, maar het blijkt dat die van dyson het ook niet voor elkaar krijgt
Ik gebruik nu standaard die borstel om mijn haar te föhnen, die krul dingen steek ik geen energie meer in.
BrittS
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-24 10:35
Hmm, het gaat mij vooral om de losse krullen/bouncy blow-out zeg maar. Mijn haar houdt heel goed krul en ik vind krullen met een krultang te heftig
Lau
Geplaatst: 03-06-24 10:37
GJ9 schreef:
Ik heb de shark flexstyle en die bevalt goed.
Ik heb deze ook echt een aanrader!
c_alsemgeest
Geplaatst: 03-06-24 10:40
Ik heb zelf een air wrap en een vriendin een andere, shark? Heb deze een keer gebruikt toen we vanuit haar naar een feestje gingen. Verschil is groot, de mijne wordt veel minder heet, maar maakt wel mooiere krullen en langer blijven zitten. Bij de grote barrel is het een mooi blowout effect. Bij die van haar is de kracht wat minder waardoor dikker haar er slechter omheen wordt "gezogen" ook als je hele kleine plukken doet. Daardoor ben ik met de mijne veel sneller klaar en blijft het makkelijk 3 dagen zitten. Het werkte zeker wel, maar vind de mijne prettiger werken en minder heet. Maar het verschil in prijs is zo groot, dat ik het zeker wel begrijp dat mensen daar voor gaan. Want het doet zijn werk wel.
Largolash! De uitkomst voor mijn wavy haar. Kost me 15 min. Het zakt wel uit, geeft zeker geen krul. Mijn haar wordt enorm glanzend, stijl bovenaan en bouncy onderaan. Aanrader
Hier zie je goed het verschil tussen wel of niet de airwrap gebruikt na het wassen: