Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Earth schreef:Ja mij leek dit topic wel handig voor awareness inderdaad, want het ziet er allemaal heel aantrekkelijk en leuk uit. En dat dropshipping dus overal is, zelfs onder het mom van goede doelen.
Cayenne schreef:Ik ben ook wel blij met dit topic, want ik kreeg de reclame voor het kopen van een armbandje ook steeds op FB te zien.
Oplichters zijn echt heel gewiekst. Net als het kopen of een naam geven aan een ster.
Dat kan ook helemaal niet, maar je krijgt er een nepcertificaat en coördinaten bij alsof het echt is.
Ze spelen dan in op je gevoel omdat veel mensen op die manier een overledene willen herdenken, maar het is gewoon oplichting.
Gebruikers op dit forum: _chou, _kimm, _Madelon, _Nadia_, Annefleur200, Anouk94, Antonius, Astrid_Brann, Ballard_L, Chantalla, cissy, DPTomboy, fierefluiter, Floko, Fris, heidiLOVER, Jessica_1998, Jodym, JPitty, kimmetje26, LisanneMans, loowny, love_mandy, Maanon_, Mandy_89, Mar_X, MiSzNiTa, mnka, Nanu, Niicolee_, nine1987, Rijsa, Roihi, Saab99, snorkel1986, sterregoud, wortel115, Xayah, xSagan, xSuuzerd en 86 bezoekers