-
Telpeva
- Moderator Algemeen
-

Ik had met iemand een discussie over badmatten en nu ben ik nieuwsgierig of ik het al jaren verkeerd doe
Mening A
Badmatjes liggen er voor de sier, en zodat je daar met je (droge!) blote voeten overheen kan lopen wanneer je bijvoorbeeld midden in de nacht naar de wc moet. Wanneer je gaat douchen dan leg je de badmat aan de kant, en leg je een handdoek neer op de grond voor de douche, zodat je daar op kan staan wanneer je nat de douche uit komt.
Mening B
Badmatjes zouden tegen tegen water moeten kunnen, dus die badmat ligt voor de ingang van de douche en die blijft daar liggen zodat je na het douchen op de badmat kan staan om jezelf af te drogen. Anders zou het een geen badmat heten maar een gewoon vloerkleed.
Hoe gebruiken jullie je badmat?
-
Lugea
-

Ik ben team mening B.
-
prompter
-

B, en hij gaat gewoon met de handdoeken in de was (daar speciaal op uitgezocht)
Extremely rare and Beyond Compare
-
Selina
-

Ik ben team A. Ik leg een handdoek op de grond en de badmat is zodat ik warme voeten heb bij het tandenpoetsen.
-
Foaly
-

Team B, sowieso
- "The reading comprehension and overall common sense on this website is piss poor."
- "How dare you say we piss on the poor!"
-
Rocamor
-

Ik sluit me aan bij team B.
Uit het oog, maar nooit uit mijn hart
![Cadeau [&]](https://boktimg.nl/s/cadeau.gif)
Rockes

,
![Cadeau [&]](https://boktimg.nl/s/cadeau.gif)
Apache

-
Vavane
-
Wij doen altijd B. Waarom zou je met je voeten over een vierkant matje willen lopen als je ‘s nachts naar de wc gaat?
-
BeFunny
-

Wij hebben bij de twee wasbakken een badmat liggen. Met als reden dat mijn vriend swinters snel koude voeten heeft en dan tijdens het tandenpoetsen op een kleedje staat ipv op koude tegels.
Wij hebben geen mat bij de wcs en ook niet bij het bad en de douche. Daar leggen we idd een handdoek neer.
-
Paardenfann4
-
Ik leg een handdoek op de badmat zodat ik daar na het douchen op kan staan.
-
kiwiwitje
-

B. Action en ikea hebben fijne waar je na t douchen gewoon met je sokken op kan zonder natte sokken. Ligt er zelfs een bij de achterdeur
-
Mars
-

Hier ook team B. Onze badmat heeft ook anti-slip onder zitten zodat je niet uit kunt glijden zoals met alleen een handdoek.
Ik lucht en was hem wel geregeld.
In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu
-
Mizora
-

Team B. Erger nog: wij hadden bij opgroeien de badmat niet eens standaard op de grond liggen, maar deze hing over de douchgordijnstok en legde je specifiek neer als je ging douchen. er lag ook een kleed in de badkamer, maar daar ging de badmat gewoon overheen (en deze kon prima tegen een beetje vocht, maar kon niet gewassen worden, dus het moest niet te bont gemaakt worden).
-
belle_boef
-

Team a. Maar vooral om in de winter met aankleden niet op een koude vloer te staan. In de ochtend of droog na het douche. Dus niet voor de sier wel praktisch maar niet om nat te maken
-
rien10
-
Team B.
Maar ook Team A. Ik heb 2 badmatten.
-
Brainless
-

B
Sommige mensen worden totaal niet gehinderd door enige vorm van intelligentie.

-
Tazzey
-
Ik eet van twee walletjes. Mijn badmat is ervoor om te voorkomen dat ik een driedubbele salto met schroef maak als ik uit bad stap en mijn nek breek. En hij is ervoor om te voorkomen dat als je uit je warme bedje komt in de ochtend je direct wakker bent omdat je met je voeten op een steenkoude vloer staat.
Dus de badmat hang ik na het douchen/sudderen in bad op om te drogen en zodra hij droog is leg ik hem weer op de vloer. En eens per week gaat hij de wasmachine in.
-
karuna
- Drukke kabouter
-

Team b met antislip
en het werkt meteen ook tegen koude voeten
Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo Dag oude man
-
fohadie
-
Ik ben anti badmat, mag dat ook?
Ik vind het zulke ondingen! Rollen op als je er op gaat staan, of ze glijen weg. Helemaal irritant zijn van die stoffen matjes om een toiletpot!
-
Telpeva
- Moderator Algemeen
-

kiwiwitje schreef:B. Action en ikea hebben fijne waar je na t douchen gewoon met je sokken op kan zonder natte sokken. Ligt er zelfs een bij de achterdeur

Dat klinkt ideaal, kan je een linkje sturen welke dat zijn?
Ik ben zelf dus team b, ik zie het als niet nodig om een handdoek neer te leggen als de badmat hetzelfde werk kan doen. Is er voor de mensen die toch liever een handdoek neerleggen om op te staan een reden waarom jullie liever een handdoek daarvoor gebruiken? Is dat misschien voor de levensduur van de mat of iets in die richting?
-
vikawiek
-

Team B, en wanneer de badmat is gebruikt gaat 'ie de was in of ik hang 'm te drogen
Cartoonist found dead, details are sketchy
-
josewoos
-

Haha ik ben grotendeels team A
Het ligt er vooral voor de sier.
We hebben een heerlijke dikke en mooie fluffy badmat.
Als ik klaar ben met douchen droog ik me daarin ook af, maak de voeten droog voor ik eruit stap 
Maar dat is vooral een gewoonte, het is niet zo dat mijn badmat niet nat mag worden, daar zou die wel voor gemaakt moeten zijn
-
BeFunny
-

Telpeva schreef:kiwiwitje schreef:B. Action en ikea hebben fijne waar je na t douchen gewoon met je sokken op kan zonder natte sokken. Ligt er zelfs een bij de achterdeur

Dat klinkt ideaal, kan je een linkje sturen welke dat zijn?
Ik ben zelf dus team b, ik zie het als niet nodig om een handdoek neer te leggen als de badmat hetzelfde werk kan doen. Is er voor de mensen die toch liever een handdoek neerleggen om op te staan een reden waarom jullie liever een handdoek daarvoor gebruiken? Is dat misschien voor de levensduur van de mat of iets in die richting?
Ik heb bij het bad/douche en de wc geen badmat liggen. Enkel dus bij de spoelbak. Omdat we ze bij het bad enzo toch niet gebruiken vind ik het onzin om er daar neer te leggen.
Ik gebruik mijn handdoek en die gaat gelijk de wasmand in. Heeft niks met de levensduur te maken maar met hygiëne.
Ik vind badmatten ook lelijk staan in de badkamer dus die twee bij de spoelbakken vind ik wel meer dan genoeg. En dat zijn stevige matten hoogpolig dus meer kleed met wel anti slip eigenlijk badkamer kleden dus. Maar niet fijn om met natte voeten op te staan.
Laatst bijgewerkt door
BeFunny op 28-05-24 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt
-
black_kelpie
-

Ik ben team B, maar....
Mijn badkamer is dusdanig klein dat hij functioneert als A en B. Als ik uit de douche stap sta ik ook meteen voor de spiegel
-
Radiostilte
-
Team B zodat ik geen handdoek op de grond hoef te leggen. Ik vind het dan weer niet zo hygiënisch/top om je handdoek op de badkamervloer te leggen (ook al gaat die daarna in de was, maar toch).