Ik heb maandag een grote bestelling bij Zalando gedaan. Zou geleverd worden tussen 24 en 27 mei. Ik kreeg 23 mei een mail met track & trace van PostNL. Niet lang daarna kreeg ik mail van Zalando dat mijn retouren zijn verwerkt en ik mijn geld terug krijg.
Contact opgenomen met de klantenservice: blijkbaar is er 1 artikel uitverkocht en wordt daarom mijn gehele bestelling geannuleerd.
Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt? De klantenservice vertelde mij namelijk dat dit altijd zo gaat, maar ik kan het me bijna niet voorstellen. Ook omdat ik dus wel een t&t heb gekregen.
Ik moet dus nu wachten tot ik mijn geld terug heb, om vervolgens de artikelen opnieuw te bestellen...
Forcalquier
Geplaatst: 25-05-24 02:43
Gehad bij een bekende ruiterzaak. 3 Horseware dekens (aanbieding), track & trace + aflever datum & tijdstip per mail ontvangen. Op de dag van levering niets ontvangen. Volgende dag mail dat de dekens niet op voorraad waren en mijn geld teruggestort zou worden. Gek genoeg kon ik de dekens diezelfde dag gewoon weer in mijn winkelmand plaatsen zijnde: op voorraad....alleen was de aanbieding die dag niet meer geldig. Ze hebben een mail gehad waar nooit reactie op is gegeven.
Skessa_
Geplaatst: 25-05-24 07:38
Jep, laatst bij agradi ook gehad. Heel irritant. Zeker omdat er bij 1 vd andere artikelen stond dat het de laatste was. Dus snel besteld, min het artikel dat niet op voorraad was en gelukkig nog goedgekomen.
Ik heb het een keer met een leer halster gehad. Besteld voor de helft ( was in de aanbieding ) en ineens ja hij is er niet meer. Ik zo van ja heb hem gereserveerd dus wil hem graag hebben voor de aanbiedings prijs. Uiteindelijk wel gehad gelukkig.
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 25-05-24 13:14
daantjuhhh schreef:
Kan het zijn dat je zonder dat artikel op een bedrag komt waar je verzendkosten voor moet betalen?
Dat zou idd een reden zijn die te begrijpen is. Anders niet.
Independence
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-24 13:18
daantjuhhh schreef:
Kan het zijn dat je zonder dat artikel op een bedrag komt waar je verzendkosten voor moet betalen?
Ik heb voor bijna 500 euro besteld, dus dat is het niet