Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zelda_Link schreef:Hoe vervelend ook: ik zou het echt afbreken en zelf tijdelijk in het openbaar zwembad in je gemeente gaan zwemmen.
Kinderen hebben echt maar een paar seconde nodig om te verdrinken en kunnen al in een heel klein laagje verdrinken. Elke ouder weet dat het niet realistisch is om je kind elke seconde in de gaten te houden…. Je vergeeft het jezelf nooit als het misgaat, omdat je graag een zwembad in je tuin wilde….
Op de wachtlijst staan voor zwemles is een begin, maar zelfs als ze mogen starten kan het nog best een hele tijd duren voor ze een diploma hebben.
Ik zou hem helaas echt afbreken. Veiligheid voor alles.
pmarena schreef:Ik snap het niet zo goed. Kinderen die nog maar een jaar of 4 zullen zijn die laat je toch sowieso niet lang genoeg uit het zicht dat ze het voor elkaar kunnen krijgen om in een 150 cm hoog, afsluitbaar zwembad te komen...?
Kabayo schreef:Hoe worden al die boerderij kinderen groot? Ik ben niet anders gewend dan dat wij vele (grote brede) sloten om ons huis hadden. En m’n ouders hadden niks afgeschermd. Ook niet een hoekje tuin. Natuurlijk weet ik niet zo veel meer van mijn eerste 5 jaren haha, maar als ik de foto’s terug kijk spelen we ook gewoon dicht bij de sloot
Maar er is natuurlijk niks mis met een stukje veiligheid! Dat is altijd goed.
Ts heeft nog geen antwoord gegeven dus misschien ben ik spuitelf. Is iets simpels zoals het trapje weg halen al niet heel remmend? Qua hekwerk, ja overal zullen ze uiteindelijk eens overheen komen. Tenzij je echt duur degelijk hekwerk neer zet maar dan zou ik naar een bedrijf gaan die dat maakt en plaatst. Kan de deur evt ook nog op slot met een sleutel