Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
princequillo
Fotograaf

Berichten: 2472
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 22:55

Ik wou net hetzelfde zeggen. :+ :')

Jess_Ashlinn
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 23:00

Afbeelding


Zo erg valt het niet op hoor :+

nicole_floor

Berichten: 3280
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 23:00

Kabayo schreef:
nicole_floor schreef:
Ik zou zeggen ga je gang. Mijn hond maakt het namelijk geen drol uit of die achter een stok of een dildo aan rent. En loopse teven, hebben al vaak een onderbroekje aan, dus waarom zou je daar geen lingerie lijn voor opzetten. Denk dat het best loopt.

Haha ik bruis van de ideeën nu :P
Nee geintje. We gaan de voor en tegen mensen toch niet van elkaar overtuigen. Ik vind het niet lollig. Andere mensen wel. En dat mag. Ik zou zoiets (vreselijks) nooit kopen. Maar een echte satisfyer ook niet :') _O-

Als je ooit nog een keer makkelijk geld wil verdienen :') _O-

Lynnepinny

Berichten: 2708
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 23:01

Ladygiroc schreef:
Wat ga ik zeggen als zoonlief van 8 vraagt wat dat zijn op de nieuwe deken van zijn pony?

Je hoeft 'm niet te kopen hè :D en als hij het ding ergens anders tegenkomt, tja. Dat zal vroeg of laat toch wel gebeuren. "Dat is voor grote mensen, vertellen we je over een paar jaar wel", of iets in die trend. Deed m'n moeder ook toen ik als kind tampons vond in het badkamerkastje. Is niks geks aan.

Hun doel van opvallen en het onderwerp van discussie zijn is in ieder geval bereikt.

Avalanche

Berichten: 16208
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 23:02

Jess_Ashlinn schreef:
[ [url=m/oTLy43.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo erg valt het niet op hoor :+

Ik vind hem vooral érg roze :')

Maar 't valt idd niet op :D

Mer1980

Berichten: 18895
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 23:02

Ik vind het geweldig (het echte mensen ding ook trouwens :D ) Briljant ding, mijn zusje heeft hem voor haar paard. Briljant!

daantjuhhh

Berichten: 26910
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 23:12

BarbaLala schreef:
Celiien schreef:
Ach schei toch uit. Het is gewoon een satisfyer, hangt tegenwoordig ook in de kerstboom bij mensen/jeugd en er zijn liedjes van. maar als speeltje ( :') ) voor dieren, is het weer seksualiseren.


En óók dat gaat veel te ver wat mij betreft.

Een satisfyer in een boom?
Seks is niet vies hè?

Persoonlijk zou ik het niet in mijn boom hangen, er geen deken of halster enz van kopen.
Maar dat is omdat het niet mijn smaak/stijl is.
Maar voor mij is het niet iets anders dan een afbeelding van een appel of een palmboom.

Celiien

Berichten: 13262
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 23:17

Als je het te ver vind gaan, koop je het niet, luister je er niet naar, loop je er langs.

Of sta je in de kruidvat ook van 'ieeeeuuuuuw seks!' ?

En ook in de kruidvat, etos, action, etc komen jonge kinderen. Kijk even naar de piemelknuffels op de kermis _O- Seks en lichaamsdelen zijn oké heh, het is niet de jaren 1800 waarbij er niet over gepraat werd en je het maar moest uitzoeken hoe/wat als je getrouwd was.

BarbaLala

Berichten: 9618
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 00:16

JudithGigi schreef:
BarbaLala schreef:
Ik vond het walgelijk, niets anders dan het seksualiseren van dieren op zogenaamd humoristische wijze.
Totaal ongepast.


Ja ik vind het ook een beetje jakkie, maar dan ben je preuts schijnbaar _O-


Ik lees het inderdaad :wow:
Ach, het zegt meer over hen dan over mij dat ze het verschil tussen preuts en seksualiseren niet kennen ;)

Blijkbaar vinden mensen het ook doodnormaal dat die dingen voor minderjarigen zichtbaar bij de drogist liggen. Nou dan wordt ik graag preuts genoemd hoor, want dat is alles behalve normaal :=

Celebi
Berichten: 3787
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 00:30

Hoe meer je het weghoudt en niet laat zien hoe minder kennis er is en hoe leuker het wordt om het te onderzoeken. Ik heb dan weliswaar geen kinderen maar ik ben echt voor transparantie over dit onderwerp. Geen taboes, gewoon open (en bloot :+ ) vertellen hoe het zit. Liefde, seks, genot en grenzen zijn allemaal echt belangrijke onderwerpen en dat start al ruim voordat kinderen meerderjarig zijn. :j

Dus ja, laat lekker in de drogisterijen liggen. Hoe beter de condooms in het zicht liggen hoe gemakkelijker tieners (en volwassenen) ze misschien pakken. Het hoeft allemaal niet stiekem, liever niet zelfs.

Neemt niet weg dat ik dit nog steeds niet van de EJ had verwacht hoor. _O-

Blacky94

Berichten: 3502
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 01:28

Celebi schreef:
Hoe meer je het weghoudt en niet laat zien hoe minder kennis er is en hoe leuker het wordt om het te onderzoeken. Ik heb dan weliswaar geen kinderen maar ik ben echt voor transparantie over dit onderwerp. Geen taboes, gewoon open (en bloot :+ ) vertellen hoe het zit. Liefde, seks, genot en grenzen zijn allemaal echt belangrijke onderwerpen en dat start al ruim voordat kinderen meerderjarig zijn. :j

Dus ja, laat lekker in de drogisterijen liggen. Hoe beter de condooms in het zicht liggen hoe gemakkelijker tieners (en volwassenen) ze misschien pakken. Het hoeft allemaal niet stiekem, liever niet zelfs.

Neemt niet weg dat ik dit nog steeds niet van de EJ had verwacht hoor. _O-

Vergeet daarnaast ook niet dat het seksualiseren van lichaamsdelen imo echt iets van volwassenen is.
Een piemel, vagina en borsten zijn echt niet per se anders dan je neus of tenen, en hebben doodnormale fysiologische functie(s). Dat we er vervolgens spastisch over gaan doen omdat ze toevallig ook gebruikt (kunnen) worden bij seks (wat an sich ook gewoon een fysiologisch verschijnsel is) maakt het dan opeens vies of raar, ofzo? Als iemand een speeltje gebruikt om aan zijn trekken te komen, who cares? Als je je neus snuit gebruik je toch ook een zakdoek? Zolang je deze maar niet door iemand anders laat gebruiken.

Afhankelijk van de leeftijd van het kind ziet het in eerste instantie ook niet veel meer dan precies dat, een lichaam met verschillende lichaamsdelen. En er zal zeker een deel karakter meespelen maar hoe open (of gesloten) je hier vervolgens zelf mee om gaat in de opvoeding zal waarschijnlijk vooral van invloed zijn op hoe open je kind hier vervolgens met je over durft te praten.
Kinderen gaan echt wel op onderzoek uit, een ieder die denkt "dat doet mijn kind niet" is (als ik naar mijn eigen jeugd kijk) imo nogal naïef (en daarnaast, kijk even naar het aantal tienerzwangerschappen in bijv Amerika vs NL). Dan liever veilig en goed geïnformeerd, dan dat ze maar wat aanrommelen, niet op tijd aan de bel trekken of ongeschikte voorwerpen gebruiken.

En idd, hoe spastischer er over gedaan werd, hoe interessanter het alleen maar werd want blijkbaar was het "verboden".

daantjuhhh

Berichten: 26910
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 03:26

Celebi schreef:
Hoe meer je het weghoudt en niet laat zien hoe minder kennis er is en hoe leuker het wordt om het te onderzoeken. Ik heb dan weliswaar geen kinderen maar ik ben echt voor transparantie over dit onderwerp. Geen taboes, gewoon open (en bloot :+ ) vertellen hoe het zit. Liefde, seks, genot en grenzen zijn allemaal echt belangrijke onderwerpen en dat start al ruim voordat kinderen meerderjarig zijn. :j

Dus ja, laat lekker in de drogisterijen liggen. Hoe beter de condooms in het zicht liggen hoe gemakkelijker tieners (en volwassenen) ze misschien pakken. Het hoeft allemaal niet stiekem, liever niet zelfs.

Neemt niet weg dat ik dit nog steeds niet van de EJ had verwacht hoor. _O-

Nou dat vind ik ook hoor.

Ik heb hier nog een boekje van voor de oorlog liggen over seksuele voorlichting (van mijn oma)
Daar staan teksten in als vooral niet over praten want dat doet leiden tot seks, jongens niet te dik onder de dekens want dan wordt de temperatuur hoger en dat zorgt voor meer gedachtes aan seks.
Meisjes bloesjes zo hoog mogelijk dicht.

Haar oudste dochter moest trouwen vanwege een ongeplande zwangerschap.

Melvern
Berichten: 4415
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 06:39

Ik ken zat vrouwen/feministen die dit geweldig zouden vinden. Ken iemand met spiraaltjes als oorbellen en een vibratorketting en piemelpen. Die pakt alles wat met seksualiteit en vrouw te maken heeft om daar groots mee rond te zwaaien.

Dit is naar mijn mening geen seksualiseren van dieren. Het is maar een knuffel en niks seksueels voor hen.

Ik ben zelf veel te preuts om dat op te hangen voor mijn Paard. Zou het nooit kopen want ik vind het gewoon niets. De winkel erom mijden, ook met kinderen zou ik niet doen. Als ze mij zouden vragen wat het is? Een massage apparaat, daar kan hij best voor door :')
Laatst bijgewerkt door Melvern op 05-05-24 06:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 06:42

Citaat:
Blijkbaar vinden mensen het ook doodnormaal dat die dingen voor minderjarigen zichtbaar bij de drogist liggen. Nou dan wordt ik graag preuts genoemd hoor, want dat is alles behalve normaal :=


Toen ik kind was (vroeg jaren 90) had je die dikke catalogi van de Wehkamp, Otto en Neckermann enzo en daar stonden alle vibrators en andere sexatributen ook gewoon in achterin. Ik was altijd dol op boekjes bladeren en kwam ook die tegen. Wel gevraagd wat het was, iets van een antwoord als "dat is voor grote mensen" gekregen en prima. Echt niet nodig om alles wat over sex gaat hermetisch te verstoppen voor kinderen. Kinderen hoeven niet zo extreem afgeschermd te worden van zaken die gewoon normaal zijn.

Ik vond het een hilarische 1 april grap maar blijkbaar is het dus geen grap _O-

Schuur_

Berichten: 4903
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 06:58

criollo_yess schreef:
Speirs schreef:
Ik vraag het toch maar... wat ís het? Ik zie er niks in :')


Ik snap ook niet wat je hiermee moet. Misschien ben ik te oud hiervoor, maar als dit een satisfyer is, dat is een soort vibrator / dildo toch? Moet ik dat ding dan aanzetten en in mijn merrie steken ofzo? Heel vreemd, zeker van een gerenommeerde winkel als Epplejeck.


Ik vind dit echt een gekke gedachtegang..

Elisa2

Berichten: 37559
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 08:20

Leo schreef:
Citaat:
Blijkbaar vinden mensen het ook doodnormaal dat die dingen voor minderjarigen zichtbaar bij de drogist liggen. Nou dan wordt ik graag preuts genoemd hoor, want dat is alles behalve normaal :=


Toen ik kind was (vroeg jaren 90) had je die dikke catalogi van de Wehkamp, Otto en Neckermann enzo en daar stonden alle vibrators en andere sexatributen ook gewoon in achterin. Ik was altijd dol op boekjes bladeren en kwam ook die tegen. Wel gevraagd wat het was, iets van een antwoord als "dat is voor grote mensen" gekregen en prima. Echt niet nodig om alles wat over sex gaat hermetisch te verstoppen voor kinderen. Kinderen hoeven niet zo extreem afgeschermd te worden van zaken die gewoon normaal zijn.

Ik vond het een hilarische 1 april grap maar blijkbaar is het dus geen grap _O-


Moet je kijken wat kinderen tegenwoordig met 1 muisklik allemaal op internet kunnen zien..

Dan is dit behoorlijk onschuldig.
Kan er ook de grap wel van inzien, denk alleen niet dat ik het zou kopen. :D

Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 08:24

Hier vind paardlief het een leuk speeltje om z’n tanden in te zetten, niks meer dan dat


Afbeelding

DuoPenotti

Berichten: 29973
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 08:29

Voor mij hoeft het Kruidvat de satisfyer echt niet uit de schappen te halen omdat de kinderen anders over de flos gaan.
Voor mij ook niet de reden dat de EJ zoiets niet op de markt mag brengen.
Ik denk alleen koekoek, het heeft zo niets met paarden te maken dat ik de link om deze afbeelding erop te zetten gewoon compleet mis.

Schuur_

Berichten: 4903
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 08:42

Aangezien eens satisfyer voor vrouwen is en het overgrote deel van de nederlandse paardenhouders/liefhebbers vrouwen zijn snap ik de link wel hoor.

DuoPenotti

Berichten: 29973
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 08:48

En alle vrouwen hebben zo'n ding?

En die denken altijd aan seks bij het paard of zo? :)

Ja echt snap de link nog steeds niet.

JudithGigi

Berichten: 4236
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:03

DuoPenotti schreef:
Voor mij hoeft het Kruidvat de satisfyer echt niet uit de schappen te halen omdat de kinderen anders over de flos gaan.
Voor mij ook niet de reden dat de EJ zoiets niet op de markt mag brengen.
Ik denk alleen koekoek, het heeft zo niets met paarden te maken dat ik de link om deze afbeelding erop te zetten gewoon compleet mis.


Ja dit vooral inderdaad. Ik vind het een beetje een bizarre combi, seksspeeltjes en paarden. Het heeft voor mij ook een beetje hetzelfde gehalte als van die jochies die seksuele stickers op hun auto plakken. We get it, je hebt last van hormonen _O-

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 6683
Geregistreerd: 28-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:04

Ik denk dat je verder ook niet echt een link moet zoeken. Tegenwoordig vind je dekjes en spulletjes met van alles en nog wat (koekjes, flamingo's, regenbogen, kikkers, vlammen, bloemen, smileys, you name it). Allemaal dingen waarbij niet echt een directe link is met paarden of paardenmensen en toch is er een markt voor :j

Anomien

Berichten: 7418
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:08

Esmee_RS schreef:
Ik vind het ook geen seksualiseren, maar ik vind het wel echt gewoon stom :')

Ik snap het ook niet.

Wat moet het voorstellen? Lelijk roze speelgoed.
Nutteloos

Maar hoezo 18+?

Ik heb echt iets gemist

Qimm

Berichten: 15189
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:10

NadjaNadja schreef:
Ik denk dat je verder ook niet echt een link moet zoeken. Tegenwoordig vind je dekjes en spulletjes met van alles en nog wat (koekjes, flamingo's, regenbogen, kikkers, vlammen, bloemen, smileys, you name it). Allemaal dingen waarbij niet echt een directe link is met paarden of paardenmensen en toch is er een markt voor :j

Precies dit, niet meer, niet minder.

Gini
Berichten: 17962
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:14

Ik moet wel zeggen dat ik dit iets typisch voor Nederland vind. Wat ik minder negatief bedoel dan het klinkt. :')
Maar Belgen zijn volgens mij dan toch iets meer: het is niet omdat het kan, dat het ook moet. :D