Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prompter

Berichten: 11246
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 07:46

Ik vind het ook puberaal, zou het ook absoluut niet kopen, maar ach, een paard heeft geen weet van de betekenis.

germie

Berichten: 26070
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Euh, wat is dit voor paarden speeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 08:36

EJ heeft gewoon een ontwerper ergens rondlopen die graag zoiets ontwerpt. Je had al eerder die dekjes met de 'lama', maar dat leek ook op iets heeeeeel anders.
En nu dit.

Het kan ook nog dat degene die akkoord gegeven heeft op het ontwerp de satisfyer niet kende. Ik hoorde er ook pas voor het eerst 2 weken geleden van op een feestje. En weet je eenmaal hoe dat ding er uit ziet, dan kom je ook niet meer van zo'n associatie af.

En feitelijk is er over praten zoals hier gebeurt natuurlijk meteen de beste reclame. Dus het is zeker een slimme zet van EJ.

Marjo

Berichten: 37294
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 10:20

Ladygiroc schreef:
Marjo schreef:

Hetzelfde als je zoontje in de kruidvat daadwerkelijk vibrators etc tegenkomt ;)


In een drogisterij kun je indd zeggen, dat is voor grote mensen. In een EJ verkopen ze spullen voor paarden.

Ik mis echt de humor in deze.


Oke, en de Hema/Intratuin als er een kerstbal hangt in die vorm?

mika11

Berichten: 11122
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 11:18

Op de één of andere manier vind ik het een beetje zielig voor de paarden of alle andere dieren waar zoiets voor is. :')
Ze weten het zelf natuurlijk niet, dat is het probleem helemaal niet.
Maar ze hebben geen keuze, ik zou het zelf nooit kopen voor welk dier dan ook.

Balko

Berichten: 1142
Geregistreerd: 11-08-07
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 11:44

germie schreef:
EJ heeft gewoon een ontwerper ergens rondlopen die graag zoiets ontwerpt. Je had al eerder die dekjes met de 'lama', maar dat leek ook op iets heeeeeel anders.
En nu dit.

Het kan ook nog dat degene die akkoord gegeven heeft op het ontwerp de satisfyer niet kende. Ik hoorde er ook pas voor het eerst 2 weken geleden van op een feestje. En weet je eenmaal hoe dat ding er uit ziet, dan kom je ook niet meer van zo'n associatie af.

En feitelijk is er over praten zoals hier gebeurt natuurlijk meteen de beste reclame. Dus het is zeker een slimme zet van EJ.


2 weken geleden, dan leef je wel iets onder eens steen :o.
Er was toen ook de hype met sinterklaas. Hij komt, hij komt en dan die satisfyer.
Mijn dochter van 5 zingt enthousiast mee met het liedje. Ik vind het eigenlijk wel hilarisch.

Ann

Berichten: 13330
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 11:49

prompter schreef:
Ik vind het ook puberaal, zou het ook absoluut niet kopen, maar ach, een paard heeft geen weet van de betekenis.

Bij bovenstaande sluit ik me aan. Het paard zal het niet uitmaken, maar zulke hypes laat ik aan me voorbij gaan.

KimD

Berichten: 20459
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 11:53

Kabayo schreef:
Voortaan ook maar dildos als werpstok verkopen voor honden. Of piemel knuffels om mee te spelen. Wellicht een idee om een speciale lingerie lijn voor dieren op te zetten.
Verkopen doet het blijkbaar wel... :=


Die zijn er al heel lang, heb je de Kong werpstokken al een bekeken? _O- Iedere keer als ik daarmee over straat loop dan moet ik ook altijd gniffelen. Of bepaalde beloningsspeeltjes voor na de agility, die lijken er nog veel meer op.

En ook de piemelknuffels zijn er al heel lang, mijn honden hebben er één. Sterker nog, ik had er een in de werpkist liggen die was voor de hele wereld te zien via de stream. :+ :') Bracht 'dickpic' toch weer naar een ander niveau.

Lingerie is er vast niet, wel kanten luierbroekjes met strikjes enzo. Maargoed, als je zo'n dingen seksualiseert is dat jouw probleem en niet dat van de fabrikant. Ik vind de patronen dus echt hilarisch en kan er prima om lachen. Maar ook om het niveau van preutsheid van tegenwoordig.

Sky_As

Berichten: 4778
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:22

Polarize schreef:
Puppetje schreef:
De kinderen bij ons op stal vinden het geweldig dat er een deken is met tandenborstels erop.
Ze hebben geen idee wat een satisfyer is en zien er dus heel iets anders in.
Het is niet mijn smaak, maar kan er wel om lachen.

Ik zou echt net zeggen dat kinderen er waarschijnlijk eerder een rare tandenborstel achter zoeken dan een satisfyer :') een satisfyer kennen ze niet, ze gaan eerst proberen een connectie te maken met iets wat ze kennen ipv meteen vragen wat het is


ik zag op internet een filmpje langs komen van een jongetje die het ding in zijn handen had en dacht dat het een oorthermometer was.....whahahha (die stond dus met het ding van zijn moeder tegen de zijkant van zijn hoofd aan :') )

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:36

Mwoah, zal het te maken hebben met preutsheid?
Of een verschil in mening/smaak/humor?

Zelf moet ik er niet aan denken om dergelijke paarden- of andersoortig dierenasseccoires te kopen, puur omdat ik de associatie tussen seksspeeltjes en dieren op z'n zachtst gezegd wat gek vind.
Maar ik zal de laatste zijn van wie iemand kan zeggen dat ik preuts ben.

Esmee_RS

Berichten: 4887
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:41

DuoPenotti schreef:
Nou seks onder de kerstboom is zo gek nog niet.
Maar dan wel zonder dat ding }>

Maar idd net zoiets stoms. Dat hang je er net zo min in.
Is naar mijn idee iets puberaals. Kijk! Ik ben stoer!
Ik durf dat. Giechel... Giechel...

Dat ja :') Dit verwoordt mijn gevoel goed

criollo_yess

Berichten: 1086
Geregistreerd: 11-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:55

Jolien87 schreef:
Mwoah, zal het te maken hebben met preutsheid?
Of een verschil in mening/smaak/humor?

Zelf moet ik er niet aan denken om dergelijke paarden- of andersoortig dierenasseccoires te kopen, puur omdat ik de associatie tussen seksspeeltjes en dieren op z'n zachtst gezegd wat gek vind.
Maar ik zal de laatste zijn van wie iemand kan zeggen dat ik preuts ben.


Daar ben ik het zoóóóó mee eens _/-\o_