Ik heb nu een 4 kamerapartement met een zolder en een kelder.
De kans dat ik dezelfde (opberg)ruimte ga terugkrijgen is zeer klein. De sloop is gepland voor eind 2026, voor die tijd moet ik dus mn huis uit.
Ik ben een type dat nu al in staat is om spullen in verhuisdozen te doen, zoals bijv de inhoud van mijn boekenkast. Dan hoef ik tzt alleen nog maar te tillen

Ik heb een aantal kampeerspullen die weg moeten, ooit aangeschaft (waarvan het gros nooit gebruikt) om vaker te gaan kamperen en er lekker op uit te trekken met mn jongens.
Mede vanwege de dreiging van de wolf hoeft dat van mij niet meer.
Ik heb iemand die interesse heeft in mn tent, maar dan heb ik nog genoeg andere spullen die ik wil verkopen.
Ik ben meestal wel van de Kringloop maar aangezien dit allemaal nieuw en ongebruikt is vind het ik het zonde om het voor niets weg te doen.
Ik was van de winter al bezig met spullen die sowieso naar de kringloop moeten, maar loop nu in mn hoofd een beetje vast.
Ik ben vanuit mn ouderlijk huis naar op kamers gegaan en toen naar mn eigen huis.
Uitzet had ik al gedeeltelijk en is in de loop der jaren verandert.
Het gaat me niet om meubels oid maar om zooi, spullen in kastjes of opgeborgen in een kast. Ik heb veel glazen en mokken, maar gebruik standaard een bepaalde mok.
Ook kwa borden; overal 6 stuks van aangeschaft. Ik gebruik er maar 1 van.
Ik zie hier nu op tafel een kledingborstel liggen, die staat hier, gebruik hem nooit. Of 1 keer in het jaar.
Ik heb een doos met kabels liggen, handig, maar gebruik ze niet.
Kaarsen gekocht, heerlijk. Maar heb 2 katten die te gevaarlijk dichtbij komen. Ik steek dus al jaren geen kaars meer aan.
Hoe doen andere mensen dit, gooien jullie ongebruikte spullen weg, geven jullie het weg, verkopen jullie het?
Ik heb zin om met een grote bezem door mn huis heen te gaan en het allemaal op te ruimen, maar ergens ben ik ook bang dat ik dingen weg ga doen waar ik spijt van ga krijgen