Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
scrabbel schreef:Gestopt. Ik vind niet dat op basis van dit gesprek ik kan beoordelen of ze succesvol is. Misschien ligt ze wel in scheiding en financieel aan de afgrond, kinderen uit huis geplaatst etc. Is ze aardig? Geen idee ik ken haar niet. Ik zou dit niet kunnen beoordelen op basis van dit gesprek.
scrabbel schreef:Gestopt. Ik vind niet dat op basis van dit gesprek ik kan beoordelen of ze succesvol is. Misschien ligt ze wel in scheiding en financieel aan de afgrond, kinderen uit huis geplaatst etc. Is ze aardig? Geen idee ik ken haar niet. Ik zou dit niet kunnen beoordelen op basis van dit gesprek.
Sizzle schreef:Hoe breder je ervaring, hoe minder gewenst lijkt de trend. Ze nemen dan liever een jonkie en betalen betalen daarnaast een vermogen aan een consultant om in feite het werk van de onervaren medewerker te doen.
Texas02 schreef:scrabbel schreef:Gestopt. Ik vind niet dat op basis van dit gesprek ik kan beoordelen of ze succesvol is. Misschien ligt ze wel in scheiding en financieel aan de afgrond, kinderen uit huis geplaatst etc. Is ze aardig? Geen idee ik ken haar niet. Ik zou dit niet kunnen beoordelen op basis van dit gesprek.
Dit inderdaad, ik ben ook gestopt met invullen. Veel dingen kun je niet beoordelen naar aanleiding van de pitch (wel een slecht voorbeeld van een pitch hoor..). En zou ik diegene aannemen, nee. Ik zou nooit iemand aannemen naar aanleiding van alleen een pitch, ik zou diegene eerst persoonlijk willen ontmoeten.