Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kabayo schreef:Heeft je schoonmoeder geen dementie?
Citaat:Mijn man heeft bij zijn ouders geïnformeerd waar deze informatie vandaan kwam, want als een boekhouder zulke informatie fout noteert dan is dat ontzettend slordig natuurlijk. Echter gaf mijn schoonmoeder toe dat zij deze informatie doorgegeven had. Zij en mijn schoonvader hadden zelfs nog discussie gehad over de leeftijd van hun jongste zoon, en zij wist zeker dat zij het juist had. Ze was er van overtuigd dat de doorgegeven informatie over mijn man ook allemaal juist was, maar ‘het maakt ook niet zoveel uit toch?’
joyce83 schreef:Kan jouw man niet eens polsen bij zijn broers/zussen hoe het gaat? Dat het hem opvalt dat er wat zaken niet kloppen met de accountant en of hun wat is opgevallen in het algemeen? En of hun informatie wel klopte?
Ik denk trouwens ook niet dat mijn ouders precies weten welk werk ik doe. Ja wel waar en dat ik er al lang werk maar welke functie precies? Ja iets met administratie.
Citaat:De situatie: mijn schoonouders hebben 4 kinderen en hebben momenteel gesprekken met de boekhouder over hun bedrijf, hiervan zijn door de boekhouder notulen gemaakt die ook naar de kinderen verstuurd zijn.
riannhuh schreef:@Achterom wat voor normen en waarden leggen wij hen op dan?