Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tink89 schreef:Wil je per se winkeltjes of is het leuk om te kijken of er ergens een toffe braderie of brocante markt ofzo is? Al vrees ik dat je net voor koningsdag weinig losse markten gaat vinden. Misschien in België?
Duran123 schreef:Tink89 schreef:Wil je per se winkeltjes of is het leuk om te kijken of er ergens een toffe braderie of brocante markt ofzo is? Al vrees ik dat je net voor koningsdag weinig losse markten gaat vinden. Misschien in België?
Oh dat is juist een leuk idee!!!
Heb je nog leuke ideeën daarvoor. Mag ook voor een andere periode zijn. We gaan graag dagjes op pad!
MarrieLeen schreef:Deventer is ook erg leuk. In één winkelstraat zitten de grotere ketens, maar in de zijstraten van de Brink allerlei kleine winkeltjes.
In de Walstraat bijvoorbeeld veel antiekwinkeltjes 'De Olde Bakkerieje Brocante', maar ook conceptstores en vintage.
O.a. de Kleine Overstraat en Grote Overstraat zijn ook erg leuk. En verder is het een mooie, gezellige Hanzestad.
Met ook veel leuke restaurantjes en cafeetjes.
Overigens is Ootmarsum meer kunst-gerelateerd, niet zozeer antiek en vintage, vind ik.
Wel ook een erg leuk stadje met mooie omgeving.
MarrieLeen schreef:Deventer is ook erg leuk. In één winkelstraat zitten de grotere ketens, maar in de zijstraten van de Brink allerlei kleine winkeltjes.
In de Walstraat bijvoorbeeld veel antiekwinkeltjes 'De Olde Bakkerieje Brocante', maar ook conceptstores en vintage.
O.a. de Kleine Overstraat en Grote Overstraat zijn ook erg leuk. En verder is het een mooie, gezellige Hanzestad.
Overigens is Ootmarsum meer kunst-gerelateerd, niet zozeer antiek en vintage, vind ik.
BelgenGek schreef:MarrieLeen schreef:Deventer is ook erg leuk. In één winkelstraat zitten de grotere ketens, maar in de zijstraten van de Brink allerlei kleine winkeltjes.
En als je dan in Deventer bent, bij the english tea rose kan je heerlijk high tea-en,lunchen etc