Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Radiostilte schreef:Neem dan niet de iPhone 13. Deze heb ik nu, maar zoomt minder ver en minder scherp in dan mijn oude, de iPhone XS. Vind en vond dat nog steeds een zware tegenvaller.
95Ellen schreef:Ik ontmoette vorige week op vakantie iemand die een Google Pixel 8 Pro had en ik was erg onder de indruk van die zoom. Maar dus verder geen eigen ervaring, alleen live gezien hoe hij er een paar foto's mee maakte.
Dorine92 schreef:Hier was voorbeelden, is steeds switch van gewone naar zoom lens. Bij die eerste zie je bij de gewone lens de piramide links in normale grootte, bij de tweede foto zie je de piramides vanaf dezelfde plek door de zoom lens, en bij de derde heb ik vanaf de zoom lens nog optisch doorgezoomd (dus waar je gaat inleveren op kwaliteit)
[ [url=m/DxsSsQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rFwgQC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GQXoaR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ss6rAS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BwWcEj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ACdcjw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TUU2QI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BawdSy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gCTE6a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Johnie schreef:Dorine92 schreef:Hier was voorbeelden, is steeds switch van gewone naar zoom lens. Bij die eerste zie je bij de gewone lens de piramide links in normale grootte, bij de tweede foto zie je de piramides vanaf dezelfde plek door de zoom lens, en bij de derde heb ik vanaf de zoom lens nog optisch doorgezoomd (dus waar je gaat inleveren op kwaliteit)
[ [url=m/DxsSsQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rFwgQC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GQXoaR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ss6rAS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BwWcEj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ACdcjw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TUU2QI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BawdSy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gCTE6a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw! Ik ben heel erg onder de indruk van deze telefoon. Bedankt voor de foto’s! Dit is wel een goeie kansmaker