Momenteel ben ik druk bezig met mijn afstudeerscriptie voor de opleiding Commerciële Economie.

Hier hoort ook een enquête bij, waarvoor ik nog opzoek ben naar een behoorlijk aantal respondenten. Dat is dan ook direct de reden voor dit topic

Het doel van mijn onderzoek is om een advies op te stellen hoe de klanttevredenheid in dierenartspraktijken verbeterd kan worden door de NPS te verhogen.
Een van de onderdelen waar ik naar kijk is de prijs-kwaliteit verhouding bij de dierenarts, waarbij de enquête gericht is op bepalen wat de doelgroep (huisdiereigenaren) een eerlijke prijs vindt voor bepaalde onderzoeken.
I.v.m. afbakening van het onderzoek is de enquête specifiek gericht op honden- en kattenbaasjes.
Dus, heb jij een hond en/of kat? Dan zou het geweldig zijn als je mijn enquête in wilt vullen!

De enquête bestaat uit maximaal 7 vragen en neemt ongeveer 5 minuten tijd in beslag.
Als je vragen hebt over mijn onderzoek hoor ik het ook graag, en delen van de enquête is ook zeer welkom

Link naar enquête:
https://surveys.enalyzer.com?pid=b4d4q5tn
Erg bedankt aan iedereen die reageert/invult/deelt!!
Ohja, als iemand tips heeft om meer respondenten te verzamelen hoor ik het ook graag