Irritante pakketbezorger, wat te doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marije_jiplover

Berichten: 25332
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 21:29

Onali schreef:
Auto volladen en naar een depot brengen lijkt me vooralsnog de beste oplossing.

Dan heeft TS er werk en kosten van, om het daar te krijgen, die ze nooit vergoed zal krijgen, dat vind je een goede oplossing?

Absolem

Berichten: 2765
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 21:47

Marije_jiplover schreef:
Onali schreef:
Auto volladen en naar een depot brengen lijkt me vooralsnog de beste oplossing.

Dan heeft TS er werk en kosten van, om het daar te krijgen, die ze nooit vergoed zal krijgen, dat vind je een goede oplossing?



Als het stopt daardoor .Ja.

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Re: Irritante pakketbezorger, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-24 21:49

petraaken schreef:
Crista schreef:
Maar euhm, heb je de beste man er al eens persoonlijk op aangesproken? Want dat lees ik zo snel nergens....

Je kan toch wel 1x weg uit een meeting?! Of een van de buren?

Je loopt toch niet weg uit een meeting. :oo Zal haar werkgever blij mee zijn zeg. Voor een noodgeval zullen ze het wel door de vingers zien maar niet voor een pakketje wel of niet aan te nemen.

Ik wel hoor. Pakketdienst komt hier vaak tussen 11 en 2 en ik heb dan met enige regelmaat overleggen staan. Geef dan van tevoren al aan dat het kan zijn dat er aangebeld wordt en dat ik dan even een pakketje aan moet nemen. Is nog nooit moeilijk over gedaan, zowel door collega's als door klanten niet.

amen

Berichten: 5041
Geregistreerd: 19-04-03

Re: Irritante pakketbezorger, wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-24 05:56

Naar pakketdepot postnl gaan met al je pakketten. en daar de depotmanager aanspreken. Dus aanbellen en gesprek met leidinggevende of depotmanager eisen. Want de normale medewerker doet maar wat.

Want deze chauffeur werkt niet volgens de regels van postnl en dat heeft gevolgen.


De klantenservice van postnl is kwa kwaliteit ook van heel laag niveau.

Ik werk zelf bij postnl als pakketbezorgster en bij klachten over bezorgers afleverings fouten. Meld ik die bij depotmanager en die komt gelijk in actie.

Of via social media met fotos.