Stunteldagen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lente
Berichten: 27802
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 21:03

Kennen jullie dat? Van die dagen dat je jezelf en je bezittingen maar beter in bubbeltjesplastic kan pakken? :+


Toen ik vandaag naar kantoor fietste en er echt bijna-bijna was (lees: 50 meter van de voordeur) viel plotseling mijn telefoon uit mijn zak. Hier schrok ik zo van dat ik van mijn fiets lazerde. :') Gelukkig kon ik zowel mijzelf als mijn fiets op het laatste moment nog net opvangen en was ook mijn telefoon nog heel *\o/*


Vanavond toen ik mijn peuter naar bed ging brengen had ik hem op mijn schouders. In de badkamer wilde ik hem van mijn schouders afhalen. Er gebeurde niks vreemds maar toch raakte ik uit balans. Ik wilde een stap achteruit doen maar daar was het bad, dus ik viel achterover. Ik ving mezelf op maar toen vloog mijn peuter door de lucht. Ik ving hem op en stootte mijn hoofd, arm en been aan de muur. Hij landde in de wasmand. :=

Zelf was hij totaal niet onder de indruk. Ik daarentegen stond te trillen als een rietje.


En net viel mijn telefoon nog een keer op de grond. Gelukkig is die nog steeds heel. :))

Ik voorzie spierpijn morgen.

Hebben jullie ook van die stunteldagen als je moe of druk bent?

fjordjes

Berichten: 12053
Geregistreerd: 03-07-05

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:06

Ja dan laat ik alles uit m'n handen vallen, stoot tegen deurposten aan omdat ik dan niet goed inschat waar die zit.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:17

Oh ja heel herkenbaar.
Dan krijgt onze dochter een elleboog :(:), gaan er glazen om, stoot ik tegen tafels, probeer ik door muren te lopen _O-

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:22

Ohja herkenbaar, ik noem dat altijd mijn 'BridgetJones-dagen'; dagen waarop vanalles onhandig en mis gaat, net zoals in het leven van Bridget Jones :D

dierenfan
Berichten: 9627
Geregistreerd: 27-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:22

Heb je ook geen stunteldagen? Daar wil ik mij dan voor aanmelden...iets met geen inzicht hebben...

belle_boef

Berichten: 10745
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:22

Ik had een stuntelweek en grapte dat ik in bubbeltjes folie moest.
5 grote blauwe plekken in 5 dagen. Afbeelding
Afbeelding
Deze heeft mijn top 3 gehaald

Wescha
Berichten: 734
Geregistreerd: 12-12-17

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:24

Heel herkenbaar. Met enige regelmaat heb ik zo’n dag.
Succes met de spierpijn! :+

Selina

Berichten: 14325
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:25

Ik had dat vorige week. 8x mezelf laten krabben door m’n kat en 2x dezelfde duim tussen de koelkastdeur.
Ik ga deze week voor een minder onhandige week :=

Vjestagirl

Berichten: 26652
Geregistreerd: 11-08-06

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:28

Ik noem dat zwaartekrachtdag. Dat zijn dagen dat de zwaartekracht extra sterk is en alles daarom heel graag naar de grond toe wil

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37268
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:32

Ik noem dat ontregel dagen. Dagen waarin alles valt, stuk gaat of ik echt alles vergeet wat ik moet doen.

Mijn score voor vandaag een mok kapot gooien bij het ontbijt. En er een bij de lunch achteraan gooien, die sprong opeens van de kast af na het afdrogen. De computer bij de bank bleef voor 1,5 uur hardnekkig nee zeggen om niks. _-:( en daarna weer thuis heb ik vier keer terug moeten lopen omdat ik sleutels, brood, weer de sleutels en daarna toch weer het brood moest ophalen 8)7

Maar au de schades hierboven en gelukkig met de badkamer ellende geen fysieke schade. :oo

djinnie

Berichten: 2795
Geregistreerd: 23-04-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:35

Oh, zo herkenbaar. Mijn klungelsmurf dagen. Lekker lomp en onhandig rond stampen.

Utixo

Berichten: 6596
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:41

Zijn er dan ook dagen dat jullie nergens tegenaan lopen of alles uit jullie handen laten vallen??

Lente
Berichten: 27802
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 21:42

belle_boef schreef:
Ik had een stuntelweek en grapte dat ik in bubbeltjes folie moest.
5 grote blauwe plekken in 5 dagen. [ [url=m/rgCRrZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kIKJdj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze heeft mijn top 3 gehaald


Auuuu dat zijn me een grote blauwe plekken zeg!!! :oo


Ik moet nu ineens terugdenken aan die dag dat ik haast had, met mijn pink (die al krom stond, van een eerdere breuk of zo?) tussen mijn heup en de wasmachine in de hal terecht kwam, met een blauwe pink naar de spoedpost ging, daar onder verdoving röntgenfoto's heb gekregen, de boel gezet en getapet werd... En achteraf bleek dat het helemaal niet gebroken was geweest maar dat die pink gewoon krom was. _O-

marleen_88

Berichten: 14066
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-24 21:42

Utixo schreef:
Zijn er dan ook dagen dat jullie nergens tegenaan lopen of alles uit jullie handen laten vallen??


Dit heb ik zo vaak... Laat alles maar uit mn handen vallen. :=

Lente
Berichten: 27802
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 21:46

marleen_88 schreef:
Utixo schreef:
Zijn er dan ook dagen dat jullie nergens tegenaan lopen of alles uit jullie handen laten vallen??


Dit heb ik zo vaak... Laat alles maar uit mn handen vallen. :=


Ik laat vrijwel altijd vanalles uit mijn handen vallen en ben daardoor extreem goed geworden in spectaculaire reddingen. :))

Mandarijn
Berichten: 9070
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 09:57

Heel herkenbaar. :')
Dan laat ik van alles uit m'n handen vallen, loop tegen deuren aan, dingen gaan nét niet helemaal zoals ze moeten. Top. :+

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 09:58

Herkenbaar.

Ik had dat laatst terwijl ik moest werken. In de horeca. Ik heb gebeden voor geen brandwonden. :=

Prairy
Berichten: 9105
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 10:12

Oh ja. Van die dagen dat je in de ochtend al wat uit je handen laat kletteren en dan al weet, dit gaat de hele dag zo zijn.

Kozijnen die krapper zijn dan normaal. Stoelen en tafels die ineens breder zijn of verplaatst. Struikelen over de vlakke vloer. Paaltjes missen. Op de een of andere manier is vooral mijn linkerkant en dan met name mijn onderbeen altijd het haasje.
Afbeelding

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 11:02

Ik ben gewoon super onhandig en mis ook nog wat diepte qua gezichtsvermogen. Resultaat is dat ik inmiddels om de haverklap val en het me al 2 gebroken ellebogen heeft opgeleverd en heel veel blauwe plekken en kneuzingen.
Soms denk ik, blijf maar op de bank dan kan er niets gebeuren.

Morganlefay

Berichten: 8701
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 11:34

Zwaartekracht, hoeken van tafels, deurposten, haakjeshanden. Moet ik verder gaan
Er zijn van die dagen dat echt alles mis gaat.
De blauwe plekken, gescheurde nagels en krabbels van mijn rozen zeggen genoeg.

DuoPenotti

Berichten: 29684
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 11:51

fjordjes schreef:
Ja dan laat ik alles uit m'n handen vallen, stoot tegen deurposten aan omdat ik dan niet goed inschat waar die zit.

Misschien een rare vraag.
Heb jij je ogen eens laten testen of ze wel goed samenwerken?

Als ik moe ben laat ik ook dingen vallen. Maar het tegen de deurposten knallen wat bij mij heel normaal was als ik moe was is toch voorbij sinds ik een prismabril heb.
Ik was de hele dag bezig met een soort van scherpstellen in dat het beeld 1 geheel vormt en je dus goed in kunt schatten waar de deurpost zit.
Als ik moe ben lukt dat niet meer. Met als gevolg er vol tegenaan lopen.
Met de prisma hoef ik dat niet meer zelf te doen, dus ook al ben ik moe, loop dan toch door het midden :)

rien10
Berichten: 14726
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 11:55

Ik noem dat altijd een dag dat je poep aan je handen hebt.
Niks lukt, alles gaat fout, flikkert kapot, je komt te laat en het eten brand aan.

Polarize
Berichten: 705
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 12:05

Ik laat zo vaak dingen vallen dat ik het reflex om het op te vangen kwijt ben geraakt :+
Als iets valt dan valt het, ik vang het niet meer.

Ik heb altijd stunteldagen want heb gewoon geen idee waar mn lichaam is en wat ik doe. Mijn hoofd denkt dat mijn armen 5-10cm korter zijn dan dat ze echt zijn ofzo :')

Utixo

Berichten: 6596
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: Stunteldagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 13:12

Ik sta momenteel opgesloten in de voortuin. Door diezelfde handen.
De voordeur klemt en het slot werkt niet goed. Ik heb niet genoeg kracht om die deur open te krijgen. Ik ga altijd via de achtertuin eruit. Waarom ik het dan in mijn hoofd haal om vandaag via de voorkant eruit te gaan, en dan ook nog eens te denken "laat ik alle andere sleutels van mijn bos halen, anders loopt dat zo ongemakkelijk", geen idee. Maar nu moet mijn lieve vriend dus weer van zijn werk weg om mij te redden, moeders moeten mijn kind van vertellen dat ze even op het schoolplein moet wachten omdat haar moeder weer eens idioot is.

Dit wordt zo'n dag.

Morganlefay

Berichten: 8701
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 13:36

Utixo schreef:
Ik sta momenteel opgesloten in de voortuin. Door diezelfde handen.
De voordeur klemt en het slot werkt niet goed. Ik heb niet genoeg kracht om die deur open te krijgen. Ik ga altijd via de achtertuin eruit. Waarom ik het dan in mijn hoofd haal om vandaag via de voorkant eruit te gaan, en dan ook nog eens te denken "laat ik alle andere sleutels van mijn bos halen, anders loopt dat zo ongemakkelijk", geen idee. Maar nu moet mijn lieve vriend dus weer van zijn werk weg om mij te redden, moeders moeten mijn kind van vertellen dat ze even op het schoolplein moet wachten omdat haar moeder weer eens idioot is.

Dit wordt zo'n dag.


Ohhh zo herkenbaar. Achterdeur met kierstand, als ik die niet vastzet en de wind gooit de deur dicht mag ik bij de buren langs om mijn reservesleutel te gaan halen. :o?