Vroegah hadden we een strandhuisje. Altijd als je gezwommen had, ging je douchen en dan weer een nieuwe bikini aan. En soms werd er veel gezwommen dus ik had iets van 12 bikini's ofzo

Ik heb zelfs een deel van deze bikini's bewaard, ze waren al meer dan 20 jaar oud. Laatst heb ik de laatste weggegooid, was toch een beetje sentiment ofzo. Ik droeg die overigens allang niet meer hoor, ik paste 'm niet meer

De afgelopen jaren had ik steeds maar 2 of 3 setjes. En ik vond dat daar maar weer eens verandering in moest komen

Wat ik nu wel anders doe is dat ik alles met elkaar combineer. Ik heb heel veel via Vinted gekocht. Helaas paste er ook veel niet, waar ik bij sommige echt van baal, maar ik heb er wel een paar leuke dingen aan overgehouden.
Hierbij mijn collectie

Set van Beachlife. Had eerst de top en ik vond later nog het broekje. Gecombineerd met 3 tops, maar ik kwam erachter dat de lichtblauwe top in het midden helaas te klein is geworden

Set van de Hema. Mooie structuur, kwaliteit is wel oke, afwerking iets minder.

Links is de set van Zaful. Broekje vind ik erg mooi. Top heeft een dikke structuur, weet niet hoe zwemproof die is

De Lichtblauwe set waarvan ik de top dus niet meer pas. Maar is verder met een boel andere tops te combineren

Mooi geel broekje met strepen en structuur van Hunkemöller. Past het beste met mijn 'sterrentop'.

Nog een Hunkemöller broekje, deze vallen erg mooi. Ook weer goed te combineren.

Broekje van WE. Ik wil eigenlijk niks met wit, maar ik vond deze zo mooi dat ik toch overstag ging

Er is nog 1 top onderweg vanaf de Decathlon, want dit zijn allemaal geen tops voor heftige zwemsessies

Ik had ook nog echt een mokergaaf badpak, maar die is helaas net te groot

(te koop op Vinted voor een paar euro!!! )