Sinds een jaar of 3 wordt er in onze straat een huis gebouwd. Alle andere vrijstaande huizen zijn af, behalve nog 1 huis.
Wij wonen in een doodlopende straat. De bouw van de andere huizen was nooit een probleem, alles in goed overleg met elkaar. Als er een hijskraan moest komen of iets, dan kregen we een briefje of een belletje dat de auto's weg moesten en dus no problemo.
Nu dus dit laatste huis. Deze man heeft behoorlijk lak aan de buurt. De eerste keer heeft hij aangebeld, om kwart over 5 s'ochtends ( ik was net 2 dagen geleden bevallen, lekker tijdstip ook

Nu 3 jaar later, nog steeds een bouwval. En vanochtend voor denk ik de 7de keer in die 3 jaar, weer ineens een hijskraan in de straat. Kan weer niet bij mijn auto, en kan dus ook weer niet naar mijn werk (ov is dik 2,5 uur dus geen optie) Ik begin het echt nu zat te worden dat de straat zonder pardon wordt geblokkeerd, het is een doodlopende weg dus er is echt geen andere uitweg

De handhaving kan je bellen, die komt kijken. Zeggen dan doodleuk dat zijn vergunning al 1,5 jaar is verlopen maar dat ze niks kunnen doen. De stoom komt nu wel een beetje uit mijn oren

Wat kan ik hier nu mee? Geen probleem dat er een hijskraan komt hoor, maar een beetje overleggen en als ik het van tevoren weet zet ik gerust mijn auto een stukje verderop