Regelmatig komt het in topics terug wat een ultieme droom voor iemand is en ik beschrijf mijn verhaal ook regelmatig en het lijkt me leuk om deze dromen hier in een topic te bundelen. Ik ben onwijs nieuwsgierig hoe anderen hun ideale leven zouden indelen en wat je echt het mooiste doel vindt om naartoe te werken. Dat zal namelijk ongetwijfeld voor iedereen anders zijn!
Wellicht kunnen we elkaar inspireren om dromen waar te maken.

-
Anyhow, ik zal beginnen:
Mijn ultieme droom is om in de natuur te wonen met paarden aan huis. Het liefste in een omgeving met veel bos en heerlijke rust.

Hoe ik dit wil bereiken? Tja, lastig als starter in een nagenoeg onmogelijke huizenmarkt en met een vrij dure droom. Ik wil in ieder geval als tussentijdse stap om dat doel te bereiken mijn thuisstudie naast mijn werk afronden om me ook op iets anders te kunnen richten wat ik vanuit huis zou kunnen doen om flexibeler mijn dagen in te delen en dus ook makkelijker zorg voor dieren aan huis kan verwezelijken mocht het zover komen. Hoe ik aan dat huis kom? Daar ga ik nog even over broeden. En een mens mag dromen toch?

Ik hoop dat ik geen topic over het hoofd gezien heb, en zo wel, excuus, dan zijn er nu twee (of drie, vier, geen idee haha).