Ik bestel al 14 jaar lang op eBay, zowel uit Amerika, UK als China. Maar soms heb ik toch dingen waarbij ik achter mijn oren ga krabben.
Ik had geboden op 2 items bij 1 verkoper. Ene item met $56- en gewonnen en andere item $91- en gewonnen. Beide items komen van dezelfde verkoper uit USA en dan betaal je natuurlijk heffingen. Alleen zie ik de heffingen niet terug in de berekening in de winkelmand maar zijn de prijzen wel hoger.
Die van $56- is naar $67,20 gegaan en die van $91- is naar $109,20 gegaan. Maar heffingen staat nergens bij benoemd. Lijkt mij dat dit wel moet zijn benoemd gezien ik anders straks dubbel heffing moet betalen en daar heb ik geen zin in. Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Verzending lijkt ook nog niet gecombineerd te zijn maar dat is nog niet relevant.
Bijgevoegd de berekening hoe het bij eBay staat;

Wie kan mij vertellen wat hier het probleem is?
Als toevoeging even een betaling van een ander artikel wat ik uit USA heb besteld paar maanden geleden.

Maar op de manier hierboven kon ik nadat PostNL mij opeens opnieuw btw liet betalen makkelijk aantonen dat ik al btw had betaald. Met de huidige bestelling kan dit dus niet en de prijzen zijn dus automatisch aangepast in mijn winkelmandje. Nog niet eerder meegemaakt dus.