Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een Facebook pagina in mijn 'beheer' gekregen + de inloggegevens van de bijbehorende Instagram pagina.
Nu probeer ik via FB de insta pagina te koppelen aan de FB pagina omdat ik alles wil oppakken via Meta Business Suite. Ik krijg alleen steeds de melding:
'Je moet een beheerder zijn van het bedrijf van de gekoppelde pagina in Bedrijfsmanager om het Instagram-account te bevestigen'.
Nu zeg ik tegen de oude beheerder (die nog toegang heeft): Ik heb niet het volledige beheer, mede omdat deze specifieke pagina in mijn lijst staat onder 'Je account' en niet onder 'Bedrijfsaccount'. De oude beheerder zegt dat het aan mij ligt en dat ik iets fout doe. Intussen loop ik elke keer te klooien omdat ik alle berichten apart (dubbel) in moet plannen omdat ik Instagram dus niet gekoppeld krijg.
Het enige dat mij tot zoverre is gelukt, na continue deze riedeltjes te zijn behoren, is het instagram account koppelen aan mijn prive facebook account, maar ook dat is de oplossing niet.
Hieronder de sequentie van de stappen die ik doorloop:

Een enkele keer krijg ik een dropdown menu waarbij ik alleen maar kan invullen dat ik het wachtwoord niet meer weet, zonder mogelijkheid om een wachtwoord in te vullen. Hierna opent hij dan Instagram, maar als ik daar dan de inloggegevens invoer dan krijg ik dus de bovenstaande melding en is het nog niet gekoppeld.
Hieronder wat ik bedoel met, de pagina is geen bedrijfsaccount, maar een 'account' iig voor mij.

Help? Ik word er horendol van, dit is een enorm intensief gebruikte dorpspagina en ik heb serieus moeite om het te beheren op deze manier...