Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kairos schreef:Ze zijn niet telefonisch bereikbaar, maar je zou een mail of een brief kunnen sturen: https://xpendy.com/nl/vrije-tijd/spotif ... er-adres/#
En verder dit: https://support.spotify.com/nl/article/cancel-premium/
Zo te lezen voor het stopzetten van je abonnement geen e-mail nodig, waarschijnlijk hooguit als je je account volledig wil verwijderen wel.
Nielojram schreef:Kairos schreef:Ze zijn niet telefonisch bereikbaar, maar je zou een mail of een brief kunnen sturen: https://xpendy.com/nl/vrije-tijd/spotif ... er-adres/#
En verder dit: https://support.spotify.com/nl/article/cancel-premium/
Zo te lezen voor het stopzetten van je abonnement geen e-mail nodig, waarschijnlijk hooguit als je je account volledig wil verwijderen wel.
In je eerste link moet ik €29,95 betalen om op te zeggen?
verootjoo schreef:Kan je niet gewoon je abonnement terugzetten naar een gratis abonnement? Dan betaal je niet meer.
Of wil je je hele account weg?
Florenc schreef:verootjoo schreef:Kan je niet gewoon je abonnement terugzetten naar een gratis abonnement? Dan betaal je niet meer.
Of wil je je hele account weg?
Dit inderdaad. Ik ga er vanuit dat je wel gewoon aan je account kan? In je account naar je profiel gaan, instellingen, abonnementen. Daar kan je gewoon je abonnement afsluiten...
Kimbers schreef:Ik kan het wel via de app wijzigen? Hoef niks te bevestigen via mail.
Florenc schreef:Kimbers schreef:Ik kan het wel via de app wijzigen? Hoef niks te bevestigen via mail.
Idem hier. Enkel 'heractiveren' zou via mail lopen. Ik krijg deze tekst, als ik zou willen afsluiten:
Nadat je je account hebt gesloten, e-mailen we je een link waarmee je je account binnen 7 dagen weer opnieuw kunt activeren. Na die 7 dagen kunnen we je account niet opnieuw activeren en wordt het verwijderingsproces van je gegevens in gang gezet. Je kunt altijd een nieuw account aanmaken.