Hopenlijk zijn hier wat bokkers met (technische) ervaring. Ik heb namelijk geen verwarming momenteel. En onderhoudsbedrijven zijn ontzettend druk
warm water doet het, tot dusver, wel. Pfieuw. En wat ben ik nu blij dat mijn appartement goed geïsoleerd is.Ik heb een cv-installatie, en daaraan gekoppeld zit een warmteterugwininstallatie/luchtbehandelingskast. Bij geen verwarming heb je op internet allemaal stappenplannen. Om daar snel doorheen te lopen:
Storing? Nee. CV geeft niets aan.
Waterdruk? Die is oke.
Volgende stap is ontluchten... En daar loop ik even vast. Ik heb namelijk geen radiatoren (met die ribbeltjes
) tegen de muur aan staan. Ik heb een luchtbehandelingskast/warmteterugwininstallatie. Iemand daar ervaring mee? Kun je als particulier dan je cv-installatie wel ontluchten?Groetjes van een bokker die nu heel erg blij is met haar wollen dekentjes.
Ben je in je stappenplan ook al het bijvullen van de ketel tegengekomen? Je kunt makkelijk via de display testen hoe het met de druk staat en als die te laag is, moet je hem bijvullen. Ik weet niet of dat de verklaring zou zijn voor je huidige probleem, maar als de druk echt te ver weg loopt zou dat misschien wel kunnen. Na het bijvullen is meestal het moment dat ik 'm ontlucht: over het algemeen zit er net zo'n knopje op de CV-ketel als bij radiatoren (als je die gehad zou hebben
ik heb helaas geen ervaring met deze systemen. Is er geen installatiebedrijf (of fabrikant van het systeem) die je telefonisch door een stappenplan kan helpen?
Was anders wel een idee geweest!
Waterdruk is nog steeds goed.